پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی
پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی
بانک و رسانه:مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت بزرگداشت روز شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با انتشار پیامی از مقام شامخ شهیدان تجلیل و بر تداوم راه آن ها تاکید کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،متن پیام دکتر محمد رضا فرزین به این شرح است:
شهادت والاترین مقام ایثار است، چرا که شهید مرگ را به سخره می گیرد، روی از همه تعلقات دنیا برمی گرداند، عاشقانه به سوی حریم الهی می شتابد و بر سر سفره ضیافت الهی میهمان می شود.
شهید در گذر زمان کهنه نمی شود و خون شهید تا ابد در کالبد زمان می¬جوشد، شهید بر سر جان خ شود.
شهید، باران رحمت الهی است که حیات دوباره ای به زمین خشک جان ها می بخشد.عشق شهید، عشق حقیقی است که با هیچ چیز عوض نخواهد شد.
فرزندان غیور این سرزمین با جانفشانی خود در پیروزی انقلاب اسلامی، در دوران هشت ساله دفاع مقدس، حتی بعد از آن در دفاع از حرم اهل بیت (علیه السلام) و در دفاع از امنیت وطن اسلامی و اکنون نیز در سنگر درمان همواره از کیان این نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.
بانک ملی ایران مفتخر به میزبانی ۶۰ تن از این شهدای عزیز است و این افتخاری بس عظیم برای بانک ملی ایران است، چرا که در همه مقاطع حساس تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی، از انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، دین خود را به میهن اسلامیمان ادا کرده است.
به همین منظور روز ۲۲ اسفند که به نام روز شهید و بزرگداشت شهدای عزیز نام نهاده شده را به همه خانواده های معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می نمائیم. امید که خداوند متعال توفیق ادامه راه شهدای عزیز را به ما عنایت فرماید.