پیام مدیر عامل بیمه رازی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن
پیام مدیر عامل بیمه رازی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن
بانک و رسانه:دکتر علی جباری مدیر عامل بیمه رازی در پیامی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سربلندی ملت ایران را به رهبر معظم انقلاب، مردم و خانواده بیمه رازی تبریک گفت.

متن پیام ایشان به این شرح است.

به نام خدا
در تقویم کشور عزیزمان برخی از روزها، روز وحدت و شکوه است . ۲۲ بهمن نماد همدلی و همراهی مردم با مردی است که در تاریکی نظام ستم شاهی، چراغ راه مردم مسلمان ایران بود.

خدا را شاکریم که این مسیر با رهنمودهای پیر جماران آغاز و با بصیرت رهبر فرزانه آیت الله خامنه‌ای سربلند و استوار ادامه دارد.

در سال پشتیبانی از تولید و مانع زدایی، بیمه رازی با تلاش بر گسترش پوشش بیمه‌ای و حمایت از تولید، گام بلندی در راستای تحقق اهداف کلان کشور برداشته است. همچنین با برنامه‌ریزی هدفمند به تبیین دستاوردهای این شرکت در زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی در فضای رسانه‌ای پرداخته تا بتواند وظیفه ملی خویش در جهاد تبیین را ایفا کند.

امسال دهه فجر مزین به نام امیرالمومنین علی علیه السلام است. امید است که در همراهی ولایت و مردم، علی‌وار عمل کنیم و رسالت خود را در قبال دینی که شهدا برگردن همه ما دارند به انجام برسانیم.

اینجانب این روز فرخنده را خدمت روح پرفتوح امام خمینی رحمت الله علیه و شهدای پرافتخار ایران، رهبر معظم انقلاب، مردم و خانواده بیمه رازی تبریک عرض کرده و از خداوند منان سعادت ابدی این نظام و مردم شریف آن را خواهانم.

علی جباری