کروکی آنلاین خسارت بیمه پارسیان عرضه شد
کروکی آنلاین خسارت بیمه پارسیان عرضه شد
بانک و رسانه: کروکی آنلاین خسارت بیمه پارسیان، کاملا ابتکاری و مبنایی فناورانه و نوآور دارد که علاوه بر مشتری مداری به افزایش ارزش بازار این شرکت کمک خواهد کرد.

به گزارش بانک و رسانه، هادی اویار حسین مدیرعامل بیمه پارسیان با تاکید بر به سیاست های این شرکت بیمه ای در حوزه محصولات استارت آپی و دانش بنیان محور، از ارائه خدمت کروکی آنلاین خسارت خبر داد و اظهار داشت: این محصول برای اولین بار در صنعت بیمه کشور و توسط بیمه پارسیان عرضه و بستری کاملا دانش بنیان و فناورانه دارد.

وی با مد نظر قرار دادن نوآورانه بودن کروکی آنلاین خسارت ادامه داد: این محصول کاملا جدید و ابتکاری بوده و روش استفاده ای تسهیل سازی شده دارد که همه افراد می توانند از آن بهره مند شوند.

اویار حسین ارائه این خدمت را حاصل مشارکت بیمه مرکزی و پلیس راهور با بیمه پارسیان اعلام کرد و گفت: این محصول تا یک ما دیگر عرضه شده و خسارت های کمتر از ۲۰ میلیون تومان را پوشش می دهد.

وی عدم حضور پلیس و مراجعه به مراکز بیمه ای را از امتیازات این خدمت برشمرد و افزود: زیاده دیده و مقصر حوادث رانندگی با نصب این برنامه بر گوشی تلفن همراه می توانند؛ اطلاعات حادثه را بارگذاری کرده و با ارسال آن، کارشناسان به برآورد خسارت اقدام کرده و مبلغ بیمه زیاندیده به حساب بانکی وی واریز می شود.

مدیرعامل بیمه پارسیان تولید این خدمت را مقدمه ای بر حمایت از شرکت ها و طرح های دانش بنیان عنوان کرد و یادآور شد: صنعت بیمه کشور بستر بسیار مناسبی برای استفاده محصولات نوآورانه فناورانه داشته به طوری بیمه مرکزی می تواند با ایجاد مقررات متحد الشکلی مسیر را برای ارائه خدمات و استفاده از این فرصت، فراهم و تسهیل سازد.

قابل ذکر است؛ پیش از این مدیرعامل بیمه پارسیان از اقدامات حمایتی دانش بنیانه این شرکت نیز خبر داده به طوری طرح‌های دیجیتالی‌سازی فعالیت‌ها و محصولات شرکت، راه‌اندازی باشگاه مشتریان، توسعه محصولات بانکی و بیمه‌ای مانند طرح نهال زندگی پارسیان، راه‌اندازی سامانه یکپارچه نظارت و اجرای درمان (سیناد)، راه‌اندازی سامانه تعیین برخط مقصر حادثه در بیمه‌های خودرو، توسعه برنامه کاربردی چتر همراه پارسیان، راه‌اندازی سامانه فروش اینترنتی بیمه‌نامه، استقرار سیستم‌های مدیریت نظیر ۳۴۰۰۰ منابع انسانی و ISO۹۰۰۱؛ ISO۱۰۰۰۲؛ ISO۱۰۰۰۴؛ ISO۱۰۰۱۵ و ۵S و تاسیس شرکت بیمه اتکایی آوای پارس بخشی از مهمترین اقدامات بیمه پارسیان برای ورود به حوزه نوآوری های فناورانه به شمار می رود.