کوثر سود خالصش را ۵۹ درصد رشد داد
کوثر سود خالصش را ۵۹ درصد رشد داد
بانک و رسانه: شرکت بیمه کوثر در نامه ای، ترکیب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل خود را به سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد.

شرکت بیمه کوثر که با نماد کوثر(بکوثر) و سرمایه ۱۶,۸۸۵ میلیارد ریال از شرکت های بیمه فعال در بازار سرمای کشور به حساب می آید، به استناد مصوبۀ مجمع عمومی عادی ۹ مردادماه ۱۴۰۰ و جلسۀ هیات‌ مدیرۀ ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱، اسامی اعضای هیات ‌مدیره و نمایندگان آنها و سمت هریک را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، علی اصغر محرابیان، مهدی سهیلی فر، محسن امیری زاده، ابوالفضل آقادادی و ولی الله بهزادی نیا اعضای هیات مدیره بیمه کوثر معرفی شده اند که از این میان، علی اصغر محرابیان ریاست هیات مدیره و ابوالفضل آقادادی نایب رییسی هیات مدیره و مدیریت عاملی این شرکت بیمه را عهده دار است.

بر اساس صورت های مالی میان دوره ای شش ماهه منتهی به پایان شهریورماه امسال، درآمد حق بیمه ناخالص شرکت بیمه کوثر بیش از ۲۷٫۵۹۱ میلیارد ریال اعلام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۱ درصد بیشتر شده است.

درآمدهای بیمه ای این شرکت بیمه همه با ۷۵ درصد رشد به بیش از ۳۳٫۳۷۴ میلیارد ریال رسیده و سود خالص کوثر هم عددی نزدیک به ۷٫۱۰۰ میلیارد ریال را نشان می دهد که نشان دهنده رشدی ۵۹ درصدی نسبت به پایان شهریورماه سال گذشته است.

سود خالص شرکت بیمه کوثر هم به ازای هر سهم در پایان نیمه اول سال جاری ، ۴۲۰ ریال اعلام شده که نشان دهنده رشدی ۵۹ درصدی است.