گسترش همکاری بانک صادرات ایران و گروه «مینو»
گسترش همکاری بانک صادرات ایران و گروه «مینو»
بانک و رسانه: ​مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از گروه صنعتی «مینو» برای گسترش همکاری با بخش‌های مختلف این گروه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی طی بازدید از بخش‌های مختلف گروه صنعتی مینو در نشستی با علیرضا عباسیان‌فر، مدیرعامل گروه اقتصادی و خودکفایی آزادگان، بر حمایت بانک صادرات ایران از استمرار تولید و اشتغال در این گروه تاکید کرد.

صیدی گفت: سهم مناسب از بازار و همچنین عملکرد بسیار خوب گروه صنعتی مینو و دستاوردهای آن در صورت‌های مالی مشهود است و بانک صادرات ایران برای توسعه همکاری و حمایت از این مجموعه آمادگی کامل دارد.

وی با ذکر یاد و حق شهدا بر گردن مردم، سختی‌های دوران اسارت آزادگان را یادآور شد و افزود: فعالیت و محصولات گروه صنعتی مینو و ارزآوری برای کشور و همچنین جایگزین کردن محصولات و تولیدات متنوع داخلی به جای واردات، قابل قدردانی است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در این دیدار همچنین تأسی این بانک از رهنمودهای مقام معظم رهبری در استفاده از محصولات نوین بانکی برای حمایت و رونق از تولید را موجب افتخار دانست.

در این نشست که با حضور مدیران ارشد بانک صادرات ایران و مدیران عامل زیرمجموعه گروه اقتصادی و خودکفایی آزادگان و گروه صنعتی مینو برگزار شد، علیرضا عباسیان‌فر با ذکر تاریخچه گروه صنعتی مینو از سال ۱۳۳۸ تاکنون، این شرکت را یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های تولید مواد غذایی و دارویی توصیف کرد که در حال حاضر با داشتن ۲۱ شرکت بزرگ زیرمجموعه در قالب گروه اقتصادی و خودکفایی آزادگان، فعالیت اقتصادی سالمی را دنبال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط و همکاری گروه صنعتی مینو با بانک صادرات ایران همواره مناسب بوده و به دنبال تقویت آن هستیم، افزود: این مجموعه دو‌ ویژگی پرداخت کامل حقوق دولتی و نداشتن معوقات بانکی را به دقت مدنظر قرار دارد و اطلاعات مالی شرکت‌های زیرمجموعه به ویژه شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه به طور شفاف در آن ارائه شده است