تولید بیش از ۲۰۰ فقره محتوا در قالب مقالات و پنل های بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه
تولید بیش از ۲۰۰ فقره محتوا در قالب مقالات و پنل های بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه
بانک و رسانه:مدیر روابط عمومی پژوهشکده بیمه از تولید بیش از ۲۰۰ فقره محتوا در قالب مقالات و پنل های بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه خبر داد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه رازی، زینب خاکسار در بیست و هشتمین برنامه سه شنبه های پاسخگویی که به صورت آنلاین و با حضور ۱۲۰۰ نفر مخاطب از اینستاگرام شرکت پخش می شد، با تاکید بر این که همایش بیمه و توسعه قصد دارد سطح علمی صنعت را افزایش دهد، اظهار کرد: آنچه در دو روز همایش ارائه شد، به زودی در قالب کتاب نیز منتشر می شود.
وی با اشاره به حضور سیاست گذاران ارشد و مقامات کشوری در همایش، ایجاد فضایی نزدیک برای انتقال خواسته ها و نیازهای صنعت بیمه را یکی از مهمترین دستاوردهای این گردهمایی خواند و اظهار کرد: معرفی چهره ماندگار صنعت برای سومین سال، معرفی دو کتاب سال در حوزه تالیف و ترجمه و نیز معرفی ۲۲ نفر از مدیران و کارمندان شایسته از دیگر اقدامات مورد توجه در این دوره همایش بود.
مدیر روابط عمومی پژوهشکده بیمه تقدیر از ۸ رسانه برتر صنعت بیمه و نیز برگزاری نمایشگاهی جانبی با حضور ۱۴ شرکت دانش بنیان به همراه سندیکای بیمه گران ایران و پژوهشکده بیمه را از دیگر بخش های همایش بیست و هشتم خواند و افزود: برپایی نمایشگاه عکس صنعت بیمه نیز ابتکار جدیدی بود که امسال عملیاتی شد.
به گفته او، انتخاب عنوان «نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی با محوریت تحول دیجیتال» برای همایش امسال، بازخورد بسیار خوبی در میان ذینفعان صنعت داشته است و حجم قابل توجه مقالات رسیدده به همایش این موضوع را تایید می کند.

مدیر روابط عمومی پژوهشکده بیمه صفحه اینستاگرامی شرکت بیمه رازی که همایش را به صورت زنده پوشش می داد، پریازدیدترین صفحه مجازی در این مدت خواند و گفت: پنل تخصصی شبکه فروش تحول کسب و کار و رونق اقتصادی به ریاست دکتر جباری با بیش از ۴ هزار نفر مخاطب برخط در طول برگزاری همایش از مجموع بازدید کنندگان صفحات اینستاگرام شرکت بیمه رازی، پژوهشکده بیمه، بیمه مرکزی، فرکانس بیمه و سایر شرکت ها بیشترین بازدید را ثبت و رکورد شکنی انجام داد.

خاکسار همچنین مشارکت بیش از یک هزار نفر به صورت حضوری در سالن های مختلف همایش طی دو روز را بسیار جالب توجه خواند و خاطرنشان کرد: از طریق سایت سمینار بیش از ۱۸ هزار مشارکت و از طریق پلتفرم آپارات بیش از ۳۰ هزار بازدید از همایش انجام شد و صفحات اینستاگرامی نیز بازدیدهای متنوعی داشتند.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی نیز در این نشست با اشاره به برگزاری پنل تخصصی شبکه فروش، تحول کسب و کار و رونق اقتصادی شبکه فروش به ریاست دکتر على جباری مدیر عامل بیمه رازی در همایش و پوشش گسترده آن در رسانه ها گفت: پنل «توسعه فرهنگ بیمه و ارتقاء تاب‌آوری اقتصادی» نیز از جمله پنل‌های تخصصی بود که با سخنرانی احمد روستا پدر بازاریابی ایران با استقبال گسترده ای مواجه شد.
دکتر ناصرالدین اسلامی فرد همچنین به انتخاب روابط عمومی شرکت بیمه رازی در شانزدهمین جشنواره ملی روابط عمومی به عنوان روابط عمومی برتر اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات رسانه ای بیمه رازی بازتاب خوبی داشته است.
در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی به مدیر روابط عمومی پژوهشکده بیمه اهدا شد.
گفتنی است «سه شنبه‌های پاسخگویی» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده‌اند.