ارائه خدمات با کیفیت در بستر سامانه بارگذاری و مشاهده الکترونیکی تسهیلات بانک ایران زمین
ارائه خدمات با کیفیت در بستر سامانه بارگذاری و مشاهده الکترونیکی تسهیلات بانک ایران زمین
بانک و رسانه: بانک ایران زمین به منظور ارائه خدمات با کیفیت و افزایش رضایت مشتریان، مدتی است اقدام به راه اندازی سامانه بارگـذاری و مشاهـده الکترونیکی قراردادهای تسهیـلات بانکی مشتریان خود نموده است.

به گزارش پایگاه بانک و رسانه، بانک ایران زمین که همواره در ارائه خدمات و سرویس های دیجیتالی به مشتریان خود پیشرو بوده بار دیگر با نیازسنجی درست و دقیق توانسته سامانه مناسب و کاربردی را برای قراردادهای تسهیـلات بانکی طراحی نماید.
اهمیت و جایگاه تکنولوژی و بسترهای نوین برای ارائه خدمات مطلوب تر بانکی همواره در صحبت های مدیران ارشد بانک ایران زمین بخصوص عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانک مورد تاکید قرار گرفته است که سامانه بارگذاری و مشاهده الکترونیکی تسهیلات با آدرس https://otc.izbank.ir/loan/contractsهم می توان از جمله برنامه های دیجیتالی بانک و تدابیر مناسب مدیریتی آن نام برد.
از این رو مشتریان بانک ایران زمین می توانند با وارد کردن کد ملی و شماره قرارداد تسهیلات خود در سامانه تسهیلات مشتری، اطلاعات مربوط به تسهیلات دریافتی خود را مشاهده کنند و نیازی به مراجعه حضوری و صرف زمان برای این امر ندارند.
منبع : پایگاه خبری بانک و رسانه

میثم علی پور