ارزش افزوده برای مشتریان یکی از اولویت های بانک ایران زمین
ارزش افزوده برای مشتریان یکی از اولویت های بانک ایران زمین
بانک و رسانه: عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین از مدیران حرفه ای که همیشه در مصاحبه ها و سخنرانی های خود، مشتریان را رکن اصلی شبکه بانکی می داند، همواره ارزش افزوده برای مشتریان را جزوه اولویت های خود دانسته و عملکرد و گزارش های منتشره اخیر این بانک، نشان از گواهی بر این مهم می باشد.

به گزارش بانک و رسانه، این مدیر کاربلد شبکه بانکی چندی پیش اینگونه از جایگاه و برنامه های بانک ایران زمین برای مشتریان سخن گفته که، اولویت ما در بانک ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان است، ارائه خدمات عادی و معمول در راستای فعالیت های سنتی یک بانک است. ایجاد همین بسترهای امن و کاربردی است که باعث می شود مشتری تجربه های جدید کسب کند و همین تجارب ما را یاری می دهد تا بتوانیم نیازهای مشتریان را شناسایی کنیم و بر اساس آن خدمات جدیدتری طراحی کنیم.

مدیرعامل بانک ایران زمین همچنین در راستای مشتری مداری و توجه به این مهم ، اینطور بیان داشته که تجربه های جدید برای مشتریان از دیگر اولویت های مهم این بانک هست و دیگر معنا و مفهوم بانکداری در نظام بانکی، تغییر کرده است، امروز بر اساس نیاز مشتری، سرویس به صورت اختصاصی طراحی می شود و در اختیار آن قرار داده می شود. علائق، اولویت ها و سبک زندگی مشتریان مورد بررسی قرار می گیرد و بر اساس آن خدمات مختص آنها ارائه می شود.

پاسخ مثبت به هدف گذاری درست و موثر مدیران ارشد بانک ایران زمین، رشد اعتماد مشتریان و سپرده‌گذاری را بدنبال داشته و از طرف دیگر تسهیلات مناسب اخیر و اعطایی بانک ایران زمین در راستای حمایت از فعالیت بنگاه های تولیدی به عنوان یکی از مشتریان مهم در سال رشد تولید از نمونه های بارز مشتری مداری می توان برشمرد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر بانک ایران زمین با اولویت قرار دادن بانکداری دیجیتالی و تمرکز بر فضای کسب و کار باعث شده تعداد مشتریان این بانک افزایش یابد و سهم قابل توجه ای در شبکه بانکی داشته باشد.

منبع: پایگاه خبری بانک و رسانه

میثم علی پور