به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملت، به منظور به روزرسانی و ارتقای برخی از سامانه های الکترونیک بانک، از بامداد روز یکشنبه ۱۳ آذر ماه اختلال هایی موقت در برخی سامانه های الکترونیکی این بانک رخ داده و احتمال دارد این اختلال ها حداکثر تا چند روز آینده ادامه داشته باشد.
گفتنی است در حال حاضر تمامی سامانه های الکترونیکی بانک در وضعیت پایداری کامل قرار دارد.
همچنین مرکز ارتباط ملت (تهران: ۱۵۵۶ و شهرستان ها: ۸۲۴۸۸ -۰۲۱) به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی می باشد.