الحاقیه بیمه بدنه فراموش نشود/ بیمه‌ای خاص از بیمه رازی
الحاقیه بیمه بدنه فراموش نشود/ بیمه‌ای خاص از بیمه رازی
بانک و رسانه: سرپرست مدیریت شعبه تخصصی بیهقی از طراحی پوشش‌ها و طرح‌های جدیدی در حوزه بیمه‌های خودرو خبر داد و گفت: بیمه‌نامه‌های بدنه خودرو بیمه رازی دارای پوشش‌های به‌روز و متفاوتی در صنعت بیمه است.

علی اعلائی در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی در رابطه با پوشش‌ها و طرح‌های جدید شرکت بیمه رازی در زمینه بیمه‌های خودرو گفت: شرکت بیمه رازی بیمه‌های خاصی را برای خودرو طراحی و به صنعت بیمه معرفی کرده که از این بیمه‌ها می‌توان به بیمه گیریبکس اشاره کرد.

او ادامه داد: مدیریت بیمه‌های مهندسی شرکت بیمه رازی با توجه به نیاز جامعه و شرایط اقتصادی کشور بیمه نامه گیریبکس خودرو را طراحی کرده که بیمه نامه بسیار مناسبی برای انواع خودروها است که تا به امروز فروش بسیار خوبی را برای شرکت محقق کرده و نمایندگان می‌توانند این بیمه نامه را به جامعه هدف معرفی کنند.

اعلایی در رابطه با تشکیل و برگزاری کمیته تخصصی خودرو شرکت بیمه رازی بیان کرد: جلسات برگزار شده خروجی‌های بسیار خوبی داشت که برخی از خروجی‌های این کمیته، طراحی بیمه‌نامه‌های جدید بوده که از آن‌‌ها می‌توان به بیمه امداد، پرداخت خسارت برخط با محوریت شعبه بیهقی اشاره کرد.

سرپرست مدیریت شعبه تخصصی بیهقی، خاطرنشان کرد: کمیته تخصصی خودرو به دنبال افزایش بازوهای ارائه خدمات به‌روز و متفاوت به بیمه گذاران است، این موضوع در حالی مطرح شده که در طرح جدید این کمیته خسارت به صورت برخط اعلام، رسیدگی و پرداخت خواهد شد و در کنار آن همکاران شرکت بیمه رازی در پنج نقطه از شهر تهران برای بررسی و ارزیابی خسارت مستقر خواهند بود.

او ادامه داد: یکی دیگر از خروجی‌های کمیته مذکور، بازدید اولیه صدور بیمه نامه بدنه خودرو به صورت برخط خواهد بود که این مهم از هزینه‌های اضافی بیمه گذار و نماینده کاسته خواهد شد.

اعلائی تاکید کرد: در سال‌های گذشته جرقه ارائه پوشش امداد در بیمه‌های بدنه زده شده بود اما در کمیته تخصصی خودرو این پوشش پرورش داده شد و قابلیت‌های بسیاری همچون پرداخت هزینه جابجایی خودرو با خودروبر و بنزین مصرفی خودرو در زمان اتمام بنزین تحت پوشش بیمه رازی خواهد بود.

سرپرست مدیریت شعبه تخصصی بیهقی افزود: افراد اگر پوشش‌های جدید را نیاز داشته باشند با تهیه الحاقیه به صورت برخط می‌تواند در قالب بیمه بدنه قبلی خود که همچنان اعتبار دارد، از این امکانات استفاده کنند.