امام جمعه اردبیل: عملکرد شفاف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شایسته تقدیر است
امام جمعه اردبیل: عملکرد شفاف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شایسته تقدیر است
بانک و رسانه: آیت‌اله «سید حسن عاملی» گفت: استقبال مردم از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نشان‌دهنده عملکرد مطلوب و شفاف این بانک است.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفر به استان اردبیل با آیت‌اله دکتر «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل و دکتر «سید حامد عاملی» استاندار اردبیل دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: در ۲سال اخیر منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ۷۰همت به ۲۲۰همت و مصارف این بانک از ۶۰ همت به ۱۷۰همت افزایش یافته است.
وی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، کمک به اشتغال‌زایی مددجویان نهادهای حمایتی، راه‌اندازی طرح کالاکارت برای حمایت از خرید کالا و محصولات ایرانی و طرح سفرکارت برای کمک هزینه‌ سفرِ علاقه‌مندان سفر را بخشی از فعالیت‌‎های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برشمرد.
مدیرعامل بانک، بیان کرد: هدف ما تبدیل شدن کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به کارت زندگی مردم است. امیدواریم هر فرد ایرانی بخشی از منابع مالی خود را به توسعه و ترویج فرهنگ نیکوی قرض‌الحسنه اختصاص دهد و از طریق پرداخت وام قرض‌الحسنه به اقشار کمتر برخوردار جامعه، سهمی در رفع نیازهای افراد کم‌توان جامعه داشته باشد.
نقش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در توسعه کسب‌وکارهای خرد
در ادامه دیدار آیت‌اله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، تصریح کرد: رفع نیاز مؤمن برتر و بالاتر از زیارت ائمه بزرگوار است و ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه، امری ارزشمند است.
وی استقبال مردم از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را نشان‌دهنده عملکرد مطلوب و شفاف این بانک دانست.
دکتر «سید حامد عاملی» استاندار اردبیل نیز گفت: در حوزه ایجاد و توسعه کسب‌وکارهای خرد به کمک و همراهی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیازمندیم، بی‌شک تلاش‌های این بانک برای ایجاد ساختار قوی و منظم در حوزه قرض‌الحسنه قابل ستایش است و امیدواریم این ساختار همواره بالنده‌تر شود و شامل برکات الهی شود.