ابراهیمی پس از استماع گزارش عملکرد شعبه مذکور و گفتگو با مشتریان، تصریح کرد: استفاده از ظرفیتهای بانکهای ادغامی، توجه به بانکداری الکترونیک، پیشبینی نیازهای مشتریان، تغییر ترکیب منابع، یکسانسازی نرخ سود سپردهها، مصارف بهینه و ارائه تسهیلات با ریسک کمتر، وصول مطالبات و تقویت بخش کنترل، نظارت و بازرسی از شعب در دستورکار مدیران مناطق قرار گیرد.
در پایان بازدید؛ مدیر عامل بانک سپه با قدردانی از همت و تلاش بیوقفه کارکنان شعبه در خدمترسانی به مشتریان بانک بر تواضع و رویکرد و رفتار متعهدانه با مشتریان و توکل بر خدا در میدان خدمت تاکید کرد.