بانکداری دیجیتال ایران زمین محبوب کاربران شد
بانکداری دیجیتال ایران زمین محبوب کاربران شد
بانک و رسانه: آمارها نشان می دهد که حوزه بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین در سال‌های اخیر با اقبال قابل توجهی از سوی کاربران شبکه بانکی کشور همراه بوده است.

براساس داده های ارائه شده این موضوع جزء با افزایش کیفیت خدمات ارائه شده و ایجاد تجربه متفاوت برای مشتری علت دیگری ندارد.

آمارهای استخراج شده از فعالیت بانک ایران زمین در ارائه سرویس های بانکداری دیجیتال، نشان از رشد ۳۶ درصدی کاربران بانک دارد.

ارائه سرویس های خاص به مشتریان و ایجاد یک اکوسیستم امن، از عوامل دیگر این رشد بوده است.

بانک ایران زمین با استفاده از هوش مصنوعی و داده کاوی اطلاعات مشتریان، خدمات متناسب با نیاز آنان را ارائه می دهد و این امکان را به مشتریان می دهد که علاوه بر دسترسی به خدمات گسترده بانکی، بتوانند با ترکیب اطلاعات بانکی خود در یک جا، تصویری دقیق تری از وضعیت مالی خود را استخراج کند.

این بانک در راستای تحقق شعار خود با عنوان بانک ایران زمین بانک دیجیتال، در طول این سال ها تمام توان خود را به کار گرفته است تا با آخرین متدهای علمی در حوزه فناوری اطلاعات، خدمات متمایز به مشتریان خود ارائه کند.

بانک ایران زمین در همراه بانک فراز خود از الگوریتم های هوش مصنوعی در جهت احراز هویت مشتریان خود استفاده کرده است. مشتریان می توانند با مراجعه به همراه بانک فراز نسبت به افتتاح حساب آنلاین اقدام کنند و امور بانکی خود را در کمترین زمان به آسانی انجام دهند.

سرویس امضای دیجیتال از دیگر خدمات بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال بر پایه هوش مصنوعی است. کاربر پس از ثبت امضای خود از طریق هوش مصنوعی مورد راستی آزمایی قرار می گیرد و در نهایت پس از تایید از سوی سیستم، مجوز استفاده از خدمات به او داده می شود.

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در این خصوص می گوید: زمانی که مشتریان وارد اکوسیستم و بستر ارائه خدمات بانک می شوند، نیازهای مشتری بررسی می شود و براساس نوع درخواست، خدمات مورد نیاز ارائه می شود.

به گفته فرهاد اینالویی این تکنولوژی به مرور زمان و پس از بررسی درخواست های متعدد کاربر، با نوع رفتار، علایق، خواسته ها و در یک کلام سبک زندگی فرد آشنا می شود. بنابراین با اطلاعات دریافتی از کاربر، خدمات خاص و پیشنهادهای دیگری را به او ارائه می دهد.

به باور همگان با تقویت فناوری هوش مصنوعی در حوزه بانکداری دیجیتال، در سال های آینده شاهد دسترسی آسان تر کاربران به خدمات بانکی و سرویس های جدید در این بخش خواهیم بود.

بانک ایران زمین از طریق پلتفرم فراز خود با ایجاد یک اکوسیستم بانکی متفاوت، فرصت مناسبی را برای کسب و کار‌های مختلف و مخصوصاً استارت‌آپ‌ها و فین تک‌ها فراهم کرده است تا با استفاده از روش‌های نوآورانه در کنار انواع سرویس های بانکی، اقدام به تولید و ایجاد محصولات جدید خود کرده و به سودآوری برسند.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین دلیل این پیشرفت را روند توسعه زیرساخت های بانکداری دیجیتال در این بانک بیان کرد و گفت: در سال های اخیر با تلاش شبانه روزی متخصصان و همکاران من در بانک، توانستیم با ارائه خدمات ویژه و خاص در حوزه بانکداری دیجیتال، دنیای جدیدی از سرویس های بانکی را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

پورسعید از رشد چشمگیر تراکنش های بانکی این بانک خبر داد و افزود: در ادامه تحقق چشم انداز بانک ایران زمین که همان رسیدن به بانک تمام دیجیتال است، بانک ایران زمین توانست در سال ۱۴۰۱ با رشد ۶۸ درصدی تراکنش های بانکداری دیجیتال خود، رکوردی بی سابقه در این حوزه به ثبت برساند.

مدیرعامل بانک ایران زمین، بانکداری دیجیتال را به عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی در بانک دانست و خاطرنشان کرد: ما با ایجاد اکوسیستم متفاوت برای هر مشتری، محیط و فضایی امن همچون یک خانه با تمام لوازم برای یک زندگی مرفه را در اختیار کاربر قرار داده ایم تا بتواند هر سرویسی که نیاز دارد را دریافت نماید.

به گفته وی آمارها نشان می دهد که حوزه بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین در سال‌های اخیر با اقبال قابل توجهی از سوی کاربران شبکه بانکی کشور همراه بوده است و این موضوع جز افزایش کیفیت خدمات ارائه شده و ایجاد تجربه متفاوت برای مشتری علت دیگری ندارد.