برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت بانکداری جامع و رئیس جدید اداره کل حوزه مدیریت
برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت بانکداری جامع و رئیس جدید اداره کل حوزه مدیریت
بانک و رسانه: مراسم معارفه و تودیع محمدرضا محمودپناه سرپرست جدید معاونت بانکداری جامع و علیرضا صادقی مسئول پیشین این معاونت و سعید صنیعی رئیس جدید اداره کل حوزه مدیریت و محمدرضا عبدالملکی رئیس سابق این اداره کل با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای مدیران جدید معاونت بانکداری جامع و اداره کل حوزه مدیریت و تقدیر و تشکر از خدمات مدیران سابق، گفت: با توجه به اینکه از تشکیل بانکداری جامع در بانک، زمان زیادی نمی‌گذرد، ضروری است علاوه بر تکمیل ساز و کارهای درون سازمانی، ارتباط‌های لازم با سازمان‌ها و مشتریان در این باره شکل گیرد.

وی افزود: یکی از ملزومات مهم بانکداری جامع طراحی و ایجاد محصولاتی است که باید به صورت مستمر و ماهانه به مشتریان ارائه شود تا از این طریق ضمن جذب مشتریان، بخشی از ناترازی بانک برطرف شود.

نجارزاده ادامه داد: محصولاتی که در بانکداری جامع ایجاد می‌شوند باید متناسب با نیازهای جامعه هدف باشد؛ حتی می‌توان این محصولات را نسبت به مشتریان در مناطق مختلف کشور تهیه و اختیارات لازم را نیز در این باره به ادارات امور شعب استان‌ها واگذار کرد تا بتوانند در امر بازاریابی بخوبی از این محصولات استفاده کنند.

مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به مزایای بخش قرض الحسنه تأکید کرد: درست است که بانک ملی ایران تکالیفی در بخش‌های مختلف دارد که باید به آن عمل کند اما در مقابل می‌تواند ابزارهایی مثل قرض الحسنه را به بخش بازاریابی پیوند بزند تا از این طریق نسبت به جذب منابع بیشتر اقدام کند.

نجارزاده بیان کرد: بانک ملی ایران باید تعهداتش را نسبت به مشتریان بزرگی که به بانک وفادار هستند ایفا کند و رضایت صد در صدی آنها را جلب نماید.

وی افزود: در بانکداری جامع باید رویه‌های عادی را تغییر داده و با نگاه متفاوتی نسبت به امور رسیدگی کرد؛ البته در مقابل این انتظارات ضروری است که لوازم انجام این امور نیز فراهم شود.

وی ادامه داد: نام و برند بانک ملی ایران اعتماد آفرین است و سازمان‌ها و بخش‌های مختلف تمایل دارند با  این بانک همکاری کنند، بنابراین باید با ایجاد زمینه‌های مناسب نسبت به استفاده از این ظرفیت‌ها برای جذب منابع اقدام کرد.

گفتنی است در پایان این نشست رئیس هیأت مدیره، اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل نیز ضمن آرزوی موفقیت برای محمدرضا محمودپناه و سعید صنیعی از خدمات علیرضا صادقی و محمدرضا عبدالملکی تقدیر کردند.