پیش‌بینی اعطای ۴۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به جامعه ایثارگری در سال ۱۴۰۲
پیش‌بینی اعطای ۴۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به جامعه ایثارگری در سال ۱۴۰۲
بانک و رسانه: مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد پیش‌بینی کرد این صندوق در سال 1402 بتواند حدود ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات به جامعه ایثارگری پرداخت خواهد کند.
به گزارش  بانک و رسانه از روابط عمومی به نقل از ایثار، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره در حاشیه اجلاس سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به خدمات صندوق قرض‌الحسنه شاهد، گفت: تا پایان شهریورماه برای جابجایی مسکن جامعه ایثارگری و تأمین ودیعه و اجاره مسکن دو تفاهم‌نامه امضا شده برای اینکه بتوانیم خدمات بیشتری به جامعه ایثارگری در این حوزه ارائه دهیم. تأکید صندوق قرض‌الحسنه شاهد خدمتگزاری بدون منت و با کرامت به جامعه ایثارگری است و در این حوزه دوره‌های آموزشی مختلفی برای کارکنان صندوق برگزار شده است.

وی افزود: در سال جاری بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به جامعه ایثارگری پرداخت شده است که تداوم پیدا می‌کند و پیش‌بینی برای سال ۱۴۰۲ اعطای حدود ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات به جامعه ایثارگری است ضمن اینکه تفاهم‌نامه‌هایی با بانک‌ها و بانک‌های قرض‌الحسنه در جهت ارائه خدمات بیشتر منعقد می‌شود.

کریمی در رابطه با برگزاری اجلاس سراسری مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: نکات خیلی خوبی در این اجلاس مطرح شد که از برگزارکنندگان این اجلاس سپاسگزاریم. اصل موضوع برای ما تحول در مسیری است که در صندوق قرض‌الحسنه شاهد در خدمت‌رسانی و خدمتگزاری داریم و باید به سمتی برویم که مدل خاصی از خدمتگزاری ارائه دهیم و خوشبختانه رضایت‌مندی از این خدمات مطابق بررسی‌ها بالا است که تلاش می‌کنیم افزایش یابد تا تسهیلات در کمترین زمان و کارمزد به جامعه ایثارگری اعطا شود.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد گفت: صندوق قرض‌الحسنه شاهد یکی از بزرگترین صندوق تک شعبه‌ای کشور است و با وجود اینکه تک شعبه‌ای است در سراسر کشور حضور دارد و با توجه به سن والدین شهدا و همسران شهدا و جامعه ایثارگری که کهولت سن دارند این امکان فراهم شده است که خدمات در نزدیک‌ترین محل به جامعه ایثارگری ارائه شود.