«بله» همراه همیشگی زائران اربعین حسینی
«بله» همراه همیشگی زائران اربعین حسینی
بانک و رسانه: در ادامه خدمت‌رسانی بانک ملی ایران به زائران اربعین حسینی، امکان خرید ارز اربعین، سامانه رایگان و بدون نیاز به اینترنت اعلام وضعیت اربعین و تماس صوتی و تصویری درپیام رسان «بله» برای زائران فراهم شده است.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیام رسان بله با ارائه سامانه ارتباطی اربعین، ارتباط زائران حسینی با هم‌سفران و عزیزانشان را به‌صورت کاملاً رایگان، با سیم کارت ایرانی، بدون نیاز به اینترنت و یا خرید سیم کارت عراقی برقرار می‌کند.

سامانه اعلام وضعیت اربعین در این پیام رسان به زائران کمک می‌کند تا در طول سفر بدون هیچ نگرانی با خانواده  یا دوستانشان در ارتباط باشند  .

برای استفاده از این سامانه، بعد از نصب یا به‌روز‌رسانی بله، باید وارد «بخش جریان» این اپلیکیشن شده و با استفاده از گزینه «اعلام وضعیت» و ثبت آخرین وضعیت خود، دیگران را در جریان قرار داد و یا از طریق گزینه «مشاهده وضعیت» و وارد کردن شماره همسفران، آخرین وضعیت آنها را مشاهده کرد.

«تماس صوتی و تصویری»

با استفاده از پیام رسان بله امکان برقراری تماس صوتی و تصویری نیز فراهم است و زائران گرامی می‌توانند در صورتی که دسترسی به اینترنت داشته باشند، با مراجعه به صفحه گفت و گو و انتخاب گزینه «تماس» از این امکان کاربردی استفاده کنند.

ارائه ارز اربعین از طریق بله

امکان خرید ارز اربعین نیز در این اپلیکیشن فراهم است و زائران می‌توانند با مراجعه به صفحه «خدمات» بله، انتخاب شعبه،  انتخاب زمان مورد نظر برای تحویل ارز و پرداخت ریالی هزینه دینار عراقی خریداری شده، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنند.