بیمه پارسیان بار دیگر در سطح یک صنعت بیمه قرار گرفت
بیمه پارسیان بار دیگر در سطح یک صنعت بیمه قرار گرفت
بانک و رسانه: با اعلام رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پارسیان همچون سال های گذشته در سطح یک توانگری مالی در صنعت بیمه قرار دارد.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ با اعلام نسبت توانگری مالی شرکت های فعال در صنعت بیمه کشور در سال جاری، بیمه پارسیان توانست همانند سال های اخیر بار دیگر جایگاه خود را در سطح یک صنعت بیمه با ارتقاء نسبت توانگری مالی در مقایسه با سال گذشته حفظ نماید.
بر اساس آیین نامه توانگری مالی که توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعیین و اعلام می شود، شرکت هایی که در سطح «یک» توانگری و وضعیت مطلوب قرار دارند، برای ایفای تعهدات خود در مقابل بیمه گزاران از توانایی کافی برخوردارند.

این شاخص تا حدی اهمیت دارد که بیمه مرکزی همواره به بیمه گزاران این نکته را تاکید دارد، در انتخاب بیمه گر خود، به سطح توانگری مالی، که توسط این نهاد تأیید و اطلاع رسانی می شود، به عنوان یکی از معیارهای انتخاب توجه کنند و این مورد را به دقت بررسی و مدنظر داشته باشند.

بیمه پارسیان همواره با استفاده از برنامه‌ریزی مدون، حفظ ترکیب متناسب پرتفوی، افزایش فروش و توجه به مدیریت حرفه‌ای ریسک، استفاده از خدمات فناورانه مبتنی بر هوش مصنوعی در فعالیت بیمه‌ای خود تلاش می‌کند تا همچنان با حفظ سطح یک توانگری مالی، به‌عنوان یک شرکت توانمند و فن آور در صنعت بیمه کشور، در رشد و بهبود شرکت و ارایه خدمات متمایز به بیمه‌گزاران خود حرکت نماید.