تسهیلات تکلیفی بانک سینا در اپلیکیشن سیبانک ارائه می‌شود
تسهیلات تکلیفی بانک سینا در اپلیکیشن سیبانک ارائه می‌شود
بانک و رسانه: مدیرعامل بانک سینا گفت: به زودی کلیه تسهیلات تکلیفی بانک سینا در قالب پلتفرم سیبانک ارائه می‌شود.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در جمع رؤسای شعب منطقه کرمانشاه و ایلام، معاونان و مدیران این بانک با اشاره به تغییر در مدل و شیوه کسب‌وکار بانک سینا و ورود این بانک به حوزه فعالیت جدید در نظام بانکی، اظهار داشت: با طراحی و اجرای طرح راهبردی کسب‌و کار به دنبال تداوم موفقیت‌های گذشته و استفاده از فرصت‌های پیش‌رو و حضور فعال در فضای رقابتی هستیم.

مدیرعامل بانک سینا، تحقق اهداف ترسیم شده این بانک را در گرو اجرای دقیق و صحیح طرح راهبردی کسب‌وکار برشمرد و افزود: محور اصلی اقدامات بانک سینا در چشم‌انداز افق سه‌ساله، اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های طرح راهبردی کسب‌وکار این بانک است.

فتحعلی گفت: از مردادماه سال گذشته تا کنون با حضور و بازدید از کلیه مناطق و شعب بانک در اقصی نقاط کشور، به دنبال شناسایی مشکلات به منظور اتخاد تصمیمات کاربردی و ارائه راهکارهای موثر در جهت رفع موانع پیشرفت بودیم و با پایان‌یافتن نخستین دور این سفرها، با استراتژی و رویکرد پایش عملکرد مناطق در راستای پیشبرد اهداف طرح راهبردی کسب‌وکار، سفرهای استانی را ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه به تشریح عملکرد چهار ماهه نخست سال جاری و تبیین فرصت‌های پیش روی بانک سینا پرداخت و گفت: تغییر در جریان‌های درآمدی بانک، تضمین‌کننده حاشیه سود پایدار خواهد بود و هوشمندی همکاران در حوزه‌های مالی منجر به ارتقای کیفیت سودآوری بانک می‌شود.

به گفته فتحعلی با اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار بانک، ارائه خدمات بانکی از طریق خطوط چهارگانه «بانکداری خرد»، «بانکداری اجتماعی»، «بانکداری اختصاصی» و «بانکداری تجاری» صورت می‌گیرد و برای هر یک از این خطوط، محصولات مرتبط با ساختار آن را به صورت منسجم و برنامه‌ریزی شده و کیفی‌تر ارائه می‌کنیم.

فتحعلی تصریح کرد: از دیگر ظرفیت‌های مؤثر اجرای طرح راهبردی کسب‌و کار بانک، حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال به عنوان موتور محرک و جزء لاینفک این طرح است که با سرعت ادامه می‌یابد و  شکل‌گیری سرزمین هوشمند سینا به عنوان زیست‌بوم مبتنی بر طراحی و ارائه پلتفرم‌های مختلف برای گروه‌های مشتریان از مصادیق بارز حرکت در همین مسیر است.

وی گفت: در این سرزمین هوشمند، مجموعه‌ای از پلتفرم‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوین بانکداری دیجیتال ارائه خواهد شد و بر همین اساس تا کنون پلتفرم‌های «سیبانک» و «سیمارت» به بهره‌برداری رسیده است و تا پایان سال جاری این تعداد به پنج محصول افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل بانک سینا خاطر نشان کرد: با استراتژی هدایت مشتریان به سمت استفاده از پلتفرم‌های بانکی، شعب این بانک به صورت متمرکز در حوزه‌های بانکداری تجاری فعالیت خواهند کرد و به سمت ارائه خدمات مشاوره‌ای و ایجاد سوپرمارکت مالی حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: در نخستین گام، تمامی تسهیلات تکلیفی بانک سینا مانند وام‌های ازدواج، فرزندآوری و… بر بستر اپلیکیشن سیبانک ارائه خواهد شد.

در این نشست، گزارشی از عملکرد منطقه کرمانشاه و ایلام توسط مدیر این منطقه ارائه شد و پیشنهادهای رؤسای شعب منطقه برای بهبود عملکرد بانک مطرح شد.

گفتنی است مدیرعامل بانک سینا طی سفری یک‌روزه به همراه اعضای هیئت‌عامل از شعب مختلف منطقه کرمانشاه و ایلام بازدید کردند و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی شعب این منطقه قرار گرفتند.