مجمع عمومی عادی شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان برگزار شد
مجمع عمومی عادی شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان برگزار شد
بانک و رسانه: مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان(سهامی عام) با حضور 7/91 درصد سهامداران روز یکشنبه 23 مهر ماه در سالن اجتماعات بانک گردشگری برگزار شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری؛ اسفندیار حیدری پور به عنوان نماینده سهامداران ریاست مجمع را برعهده گرفت و دستور جلسه را که انتخاب اعضای هیات مدیره و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بود را قرائت کرد.
پس از رای گیری شرکت بانک گردشگری، شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران، شرکت توسعه انرژی نفت و گاز لاوان، شرکت تجارت بین الملل میلاد آریا زیگورات و شرکت تجارت بین الملل میلاد پارس زیگورات به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان انتخاب شدند.
همچنین در پایان این جلسه در خصوص سایر موارد مطرح شده در دستور جلسه مجمع، دو موضوع تبدیل شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان به هلدینگ چند رشته ای و ارتقاء نماد این شرکت به تابلوی اصلی شرکت فرابورس ایران به رای گذاشته شد که هر دو موضوع با اکثریت آرای سهامداران، از سوی مجمع به هیات مدیره شرکت تکلیف گردیدند.
رحمتی مدیر عامل شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان در ادامه این جلسه در خصوص تبدیل این شرکت به هلدینگ چند رشته ای گفت: تغییر ماهیت شرکت منطبق با فعالیت ها و تغییر طبقه در تابلوی بازار سرمایه از گروه هتل و رستوران به گروه سرمایه گذاری از مزایای تبدیل شرکت به هلدینگ چند رشته ای است.
وی اقدام در خصوص اصلاح ساختار صورت وضعیت مالی شرکت اصلی(ترازنامه)، ارسال آخرین صورت های مالی تلفیقی حسابرسی شده شرکت و اخذ مصوبات لازم از هیات مدیره، ارسال اخرین صورت های مالی حسابرسی شده شرکت های فرعی و وابسته، تهیه و ارسال صورت ریز دارایی های شرکت، ارسال بودجه ۳ سال آتی شرکت و ارسال صورت جلسات ۳ سال اخیر مجامع شرکت را از اقدامات انجام شده در خصوص تبدیل شرکت به هلدینگ چند رشته ای عنوان کرد.
رحمتی در خصوص تغییر نماد شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان از “گنگین” به “ونگین”، افزایش تحلیل پذیری و شفافیت بیشتر در دارایی های شرکت از دید سرمایه گذاران و بهره برداری صاحبان فعلی سهام شرکت از ارتقاء نماد و اقبال عمومی سهامداران جدید را از دیگر مزایای تبدیل شرکت به هلدینگ چند رشته ای عنوان کرد.
رحمتی همچنین از مزایای ارتقاء نماد “گنگین” از بازار پایه زرد به تابلوی اصلی فرابورس نیز گفت: بهبود وجهه، اعتبار و اعتماد نسبت به نماد گنگین، افزایش اعتبار داخلی و خارجی، افزایش دامنه متقاضیان سهم ازجمله صندوق های درآمد ثابت، سهولت در استفاده از تسهیلات بانکی و سایر ابزارهای تامین مالی و بهره مندی از دامنه نوسان بالاتر در معاملات نماد را از اهم مزایای این ارتقاء عنوان کرد.