تنخواه کارت، سرویسی کاربردی و متمایز از بانک سامان
تنخواه کارت، سرویسی کاربردی و متمایز از بانک سامان
بانک و رسانه: بانک سامان که همواره در ارائه سرویس های روز و کاربردی شبکه بانکی سرآمد بوده، با تدارک سرویسی متفاوت به نام تنخواه گردان برای افرادی که چالشی برای تنخواه داری دارند، اقدام به رفع این چالش نموده است.

به گزارش بانک و رسانه، تنخواه کارت برای افراد و شرکت هایی که روزانه درگیر عملیات تنخواه داری هستند، راهکاری جامع فراهم کرده است، سیستمی آنلاین و یکپارچه تحت مدیریت کاربر که مشکلات جاری آنها در زمینه تنخواه داری را رفع کرده و به کاربر این امکان را می دهد تا براحتی مبالغ مورد نظر را به تنخواه داران تخصیص داده و بر فرایند تنخواه داری نظارت کند.
در این سرویس جدید بانک سامان کاربر می‌تواند با دریافت محصول تنخواه کارت، به تعداد موردنیاز، کارت تنخواه داری بر روی سپرده شرکت (سپرده حقوقی) یا سپرده خود (سپرده حقیقی) دریافت کرده و برای انجام عملیات روزانه‌، این کارت‌ها را به تنخواه داران سپرده و عملیات اخذ صورتحساب و شارژ و دشارژ تنخواه کارت خود را به‌سادگی مدیریت نماید.
از دیگر مزایای سرویس تنخواه کارت می توان به عدم نیاز به استفاده از حساب‌ها و کارت‌های شخصی تنخواه‌داران، شارژ و دشارژ آسان تنخواه کارت‌ها به‌صورت آنلاین، گزارش‌گیری آنلاین مانده و صورتحساب کارت‌های تنخواه‌داران و شفافیت در عملیات تنخواه‌داری به‌واسطه افتتاح حساب تنخواه مجزا برای شرکت اشاره کرد.
گفتنی است، تمامی اشخاص حقوقی و حقیقی می توانند برای عملیات تنخواه داری خود این محصول را دریافت نمایند و همچنین برای شارژ تنخواه کارت کافی است به نت بانک خود مراجعه و از طریق راهنماهایی مندرج در وب سایت بانک سامان به آدرس https://www.sb24.ir/sme/deposit/short-term/tankhahcard اقدام به بهره برداری از این سرویس نمایند.