حمایت مشتریان و تلاش کارکنان دو بازوی موفقیت بانک ایران زمین
حمایت مشتریان و تلاش کارکنان دو بازوی موفقیت بانک ایران زمین
بانک و رسانه: دو شاخص مهم و حائز اهمیت برای دستیابی به موفقیت در هر فعالیت اقتصادی بطور خاص بانکداری نوین، می تواند حمایت مشتریان و تلاش کارکنان آن بنگاه اقتصادی همچون بانک موفق ایران زمین باشد.

به گزارش بانک و رسانه، وجود مشتریانی وفادار در هر بنگاه اقتصادی و شبکه بانکی زمینه ساز موفقیت های بی شماری می شود، موفقیت هایی با سرفصل رشد قابل توجه در تراکنش های بانکی، افزایش استفاده از تکنولوژی و ابزارهای جدید، گسترش و توسعه بیشتر مراودات اقتصادی ، ایجاد ارزش افزوده و چندین عنوان قابل ذکر دیگر است.

این موفقیت ها براساس آمار و گزارش های ارائه شده بانک ایران زمین بخصوص در ۷ ماه اخیر و سال جاری این بانک مردمی با فاکتوری جز حمایت همیشگی مشتریان و تلاش مضاعف کارکنان آن بانک به گفته عبدالمجید پورسعید مدیرعامل محترم و موفق آن بانک، رقم نمی خورد و جزو کارنامه پرافتخارش قرار نمی گرفت.

مطمئناً ادامه این روند حمایت و وفاداری مشتریان بانک ایران زمین و همچنین تلاش مستمر مدیران وکارمندان آن، نوید روزهای درخشان تری را در ماه های باقی مانده از سال جاری خواهد داد.

منبع: پایگاه خبری بانک و رسانه

میثم علی پور