به گزارش بانک و رسانه، وجود مشتریانی وفادار در هر بنگاه اقتصادی و شبکه بانکی زمینه ساز موفقیت های بی شماری می شود، موفقیت هایی با سرفصل رشد قابل توجه در تراکنش های بانکی، افزایش استفاده از تکنولوژی و ابزارهای جدید، گسترش و توسعه بیشتر مراودات اقتصادی ، ایجاد ارزش افزوده و چندین عنوان قابل ذکر دیگر است.
این موفقیت ها براساس آمار و گزارش های ارائه شده بانک ایران زمین بخصوص در ۷ ماه اخیر و سال جاری این بانک مردمی با فاکتوری جز حمایت همیشگی مشتریان و تلاش مضاعف کارکنان آن بانک به گفته عبدالمجید پورسعید مدیرعامل محترم و موفق آن بانک، رقم نمی خورد و جزو کارنامه پرافتخارش قرار نمی گرفت.
مطمئناً ادامه این روند حمایت و وفاداری مشتریان بانک ایران زمین و همچنین تلاش مستمر مدیران وکارمندان آن، نوید روزهای درخشان تری را در ماه های باقی مانده از سال جاری خواهد داد.
منبع: پایگاه خبری بانک و رسانه
میثم علی پور