خانواده بیمه کوثر در کنار مردم
خانواده بیمه کوثر در کنار مردم
بانک و رسانه: در ایام تعطیلات عید نوروز تمامی سرپرستی‌های استانی و شعب بیمه کوثر در سراسر کشور هر روز از ساعت 9 لغایت 13 آماده پاسخگویی حضوری به مراجعین خواهند بود.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی و تبلیغات و اعلام معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه کوثر، با توجه به اهمیت رضایتمندی ذی‌نفعان و بیمه‌گذاران و تسریع در خدمت‌رسانی در هر زمان و مکان، مشتریان عزیز می‌توانند در تعطیلات عید نوروز برای دریافت خدمات به سرپرستی‌ها و شعب این بیمه در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

معصومه نجاتبخش ضمن تبریک سال نو و گرامی‌داشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای عموم مردم، در رابطه با موضوع خدمت‌رسانی در ایام نوروز تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته از روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ همه سرپرستی‌های استانی و شعب بیمه کوثر در سراسر کشور به صورت کشیک از ساعت ۹ تا ۱۳ آماده پاسخ‌گویی حضوری به مراجعین خواهند بود.

وی افزود: همچنین مشتریان در صورت نیاز می‌توانند برای کسب اطلاعات، اعلام خسارت و هرگونه سوال و درخواست خدمت در این ایام، هر روز از ساعت ۸ تا ۱۷ با کارشناسان مرکز پاسخگویی تلفنی شرکت به شماره ۰۲۱۸۹۳۸۲  تماس بگیرند. نجاتبخش در پایان اضافه کرد: مشتریان می‌توانند در ایام تعطیلات نوروز همانند تمام ایام سال، خدمات آنلاین بیمه‌ای خود را در سامانه «کوثر من» دریافت کنند.