خدمتی دیگر از بیمه رازی/ بیمه عتبات همراه آرامش بخش زائران حسینی
خدمتی دیگر از بیمه رازی/ بیمه عتبات همراه آرامش بخش زائران حسینی
بانک و رسانه: بیمه رازی با معرفی بیمه تکمیلی حوادث مختص به زائرین حسینی اربعین، در هر لحظه از سفر تا پیش از خروج از مرز، به صورت حضوری و آنلاین امکان خرید بیمه عتبات را برای زوار مهیا کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی و در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی و همراهی با زائران حسینی، بیمه تکمیلی طرح عتبات عالیات بیمه رازی از ۱۵ شهریور ماه در دسترس قرار گرفت.

در این طرح بیمه‌ای زائران حسینی می‌توانند تنها با پرداخت بیست هزار تومان تحت پوشش بیمه عتبات بیمه رازی قرار گیرند. این طرح خطراتی همچون فوت ناشی از حادثه، نقص عضو ناشی از حادثه، هزینه پزشکی ناشی از حادثه (بستری در بیمارستان و معالجات پزشکی و هزینه‌های درمانی سرپایی و پاراکلینیک) و … را پوشش می دهد.

تاریخ آغاز تعهدات بیمه نامه حوادث عتبات از زمان خروج قانونی بیمه شده از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به مدت ۲۰ روز یا بازگشت زودتر از مدت مذکور خواهد بود.

هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت بیمه رازی به آدرس razi24.ir یا نمایندگی‌های سراسر کشور این شرکت خرید خود را انجام دهند.

بیمه رازی در آغاز ماه محرم نیز بیمه مسئولیت حرفه‌ای مداحان و هیات‌های مذهبی را متفاوت‌تر از گذشته معرفی کرد و بیش از ۲۰۰ هیات از جمله حسینیه کربلایی‌ها، عشاق العباس (روح الله بهمنی)، ثارالله زنجان (حاج مهدی رسولی)، فاطمیون (مهدی سلحشور) و … تحت پوشش این بیمه نامه قرار گرفتند.