دریافت صورتحساب اینترنتی تسهیلات مشتریان بانک صادرات ایران امکان‌پذیر شد
دریافت صورتحساب اینترنتی تسهیلات مشتریان بانک صادرات ایران امکان‌پذیر شد
بانک و رسانه: ​سامانه صورتحساب اینترنتی بانک صادرات ایران به روز شده و صورتحساب و جزئیات قراردادهای تسهیلاتی مشتریان نیز در دسترس قرار گرفته است.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با به‌روزرسانی سامانه صورتحساب اینترنتی بانک، شرایط دسترسی مشتریان به دریافت صورت‌حساب تسهیلاتی نیز بدون حضور در شعبه فراهم شده است و مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی:https://billing.bsi.ir  و ثبت‌نام در سامانه صورتحساب اینترنتی، به صورت غیرحضوری صورتحساب تسهیلاتی خود را مشاهده کنند.

برای دسترسی سریع و راحت به صورتحساب اینترنتی، مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند به صفحه اصلی سایت بانک مراجعه و در منوی بانکداری الکترونیک، وارد لینک خدمات اینترنتی شده و گزینه مشاهده صورتحساب را انتخاب و صورت‌حساب خود را مشاهده کنند.

با استفاده از این امکان، می‌توان در هر لحظه، تمامی حساب‌های خود را در سیستم متمرکز سپهر مشاهده کرده و از گردش حساب، وضعیت آخرین تراکنش و مانده حساب مطلع شد.

مشاهده در لحظه صورتحساب سی گردش آخر و صورت حساب متمرکز سپهر در محدوده تاریخ مشخص از دیگر امکانات سامانه صورت‌حساب غیر حضوری در سایت بانک صادرات ایران است.