دست پر بانک تجارت در آبان ماه با ارائه آمار پرداخت تسهیلات طرح ملی جهش تولید مسکن و ازدواج
دست پر بانک تجارت در آبان ماه با ارائه آمار پرداخت تسهیلات طرح ملی جهش تولید مسکن و ازدواج
بانک و رسانه: براساس اخبار منتشره آبان ماه سال جاری بانک تجارت با پرداخت بیش از 10 هزار فقره وام ازدواج و انعقاد 33 هزار و 365 واحد قرارداد در حوزه اعطای تسهیلات طرح ملی جهش تولید مسکن نقش پر رنگی در اعطای تسهیلات را در شبکه بانکی ایفا می نماید.

به گزارش بانک رسانه، گزارش های واصله بانک تجارت در ماه جاری نشان از عملکرد مناسب آن در دو حوزه طرح ملی جهش تولید مسکن و ازدواج دارد، عملکردی که از آن به عنوان نقش ماندگار یاد می شود و همچنان با تلاش مدیران و کارکنان این بانک در حال بهبود می باشد.

از دیگر تسهیلاتی که بانک تجارت در ماه جاری اطلاعاتی را از طریق پایگاه اطلاع رسانی خود در اختیار افکار عمومی قرار داد، طرح حامی بانک تجارت تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای تسهیلات ارزان قیمت با هدف مدیریت تامین سرمایه و استفاده بهینه از منابع مشتریان می باشد.

در این طرح، سپرده تسهیلاتی مشتریان با گذر دوره‌های متنوع و با نرخ‌های گوناگون تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت با نرخ کارمزد پایین، در اختیار آنها قرار می‌دهد.

به عنوان مثال اگر مبلغی را به مدت شش ماه از طریق طرح حامی در بانک تجارت، سپرده تسهیلاتی قراردهند بین ۴۰، ۴۶ و ۷۲ درصد آن را می‌توانند تسهیلات ۴ درصدی قرض‌الحسنه و یا ۸ درصدی مرابحه با مدت پرداخت ۱۸، ۱۶ و ۱۲ ماهه دریافت کنند و اگر مبلغ بیشتری لازم داشته باشند می‌توانند با همین مدت سپرده‌گذاری، بین ۶۵، ۸۰ و یا ۱۰۰ درصد میزان سپرده‌ی خود تسهیلات مرابحه ۱۴ درصدی دریافت نمایند.

با مشارکت در این طرح مشتریان سرمایه‌ شان دوبرابر شده و به راحتی می‌توانند برنامه اقتصادی خود را اجرا کنند.

امید به اینکه این روند مناسب و متنوع اعطای تسهیلات و برنامه های مدیران کاربلد و حرفه ای بانک تجارت در ادامه سال جاری با هدف کسب رضایت حداکثری مشتریان، ادامه داشته باشد.

منبع: پایگاه خبری بانک و رسانه

میثم علی پور