سرپرست امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران منصوب شد
سرپرست امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران منصوب شد
بانک و رسانه: مدیرعامل بانک صادرات ایران در حکمی  هدایت نصرالهی را به عنوان سرپرست امور حوزه مدیریت و ارتباطات این بانک منصوب کرد.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در متن این حکم خطاب به وی آورده است:

«نظر به تعهد، توانایی‌ها و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران منصوب می‌شوید. امید است با برنامه ریزی منسجم و پیاده‌سازی نظام جامع ارتباطات با رویکرد تحول و اعتلای برند بانک،اهداف و ماموریت‌های مشروح ذیل به نحو مطلوب محقق نمائید.

  • ساماندهی امور حوزه مدیریت با رویکرد ارتقاء تعاملات حرفه‌ای و همسویی در جهت اهداف کلان بانک.
  • اتخاذ راهبردهای کلان در راستای تقویت برند بانک.
  • تبیین رویکرد تخصص محور در امور واحدهای زیرمجموعه و بهبود بستر تصمیم‌سازی در سطوح عالی.
  • بهبود و تسهیل ارتباطات در سطوح عالی با هدف ارتقاء هماهنگی ارکان تصمیم‌گیرنده.
  • بکارگیری روش‌های نوین و هوشمندانه در راستای مدیریت بهینه ارتباط با مشتریان.
    توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف بانک، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را از پروردگار متعال خواستارم».

هدایت نصرالهی دانش‌آموخته کارشناسی نرم افزار، کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک و دکتری علوم کامپیوتر با گرایش هوش مصنوعی است و دارای سوابق متعدد در حوره روابط‌عمومی و حوزه مدیریت، نماینده تام الاختیار در کمیسیون معاملات، عضو کمیته بازاریابی، دبیر کمیته فنی – بازرگانی، دبیر اجرایی همایش بانکداری اسلامی سال ۱۳۹۰، مسئولیت در حوزه تدارکات و ساختمان، معاونت و مدیریت شعب استان البرز در سایر بانک‌ها، مدیر کل بانکداری خرد و بازاریابی و همچنین مدیرکل بانکداری شرکتی در بانک صادرات ایران برخی از سوابق اجرایی هدایت نصرالهی در نظام بانکی کشور است.