قدردانی استاندار کرمانشاه از خدمات موکب شهدای بانک صادرات ایران
قدردانی استاندار کرمانشاه از خدمات موکب شهدای بانک صادرات ایران
بانک و رسانه: ​استاندار کرمانشاه در بازدید از موکب شهدای بانک صادرات ایران در مرز خسروی از کارکنان خدمت‌گزار این بانک در خدمت به زائران اربعین قدردانی کرد.


به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، بهمن امیری مقدم در این بازدید با بیان اینکه عنوان موکب به معنی خدمت بی‌منت به زوار امام حسین علیه‌السلام است، افزود: بانک صادرات ایران با برپایی این موکب برای خدمت‌گزاری به زائرین امام حسین علیه‌السلام توفیق یافته که بالاترین خدمت‌ها است و از مدیرعامل و کارکنان این بانک قدردانی می‌کنم.
وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این موکب به زوار اربعین، افزود: برپایی موکب شهدای بانک صادرات ایران در مرز خسروی دو خدمت ارائه می‌کند که یکی پذیرایی و ارائه خدمات رفاهی به زائران است و دیگری ارائه خدمات بانکی و فروش ارز در شعب و استقرار دستگاه‌های خودپرداز سیار است که موجب رفاه بیشتر زائران شده است.
امیری مقدم اظهار داشت: وظیفه خدمت‌گزاری به زائران وظیفه مهمی است و این توفیقی است که در مسیر حرکت زائران اربعین برای رضایت خاندان عصمت و طهارت و ائمه اطهار علیهم‌السلام حاصل شده و این بالاترین افتخار است.
استاندار کرمانشاه با اذعان به رضایت عموم زائران از خدمت‌رسانی موکب‌ها، گفت: باید خدمات‌رسانی و زحمات انجام شده مورد ارزیابی قرار گیرد و تجربه نقاط ضعف و قوت آن برای سال‌های آتی و رفاه بیشتر حال زائران اربعین مورد توجه قرار گیرد.
بانک صادرات ایران در پی عمل به مسئولیت‌های معنوی و اجتماعی خویش در اربعین حسینی با برپایی سه موکب در مرز مهران، مرز خسروی و مرز شلمچه، خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را از طریق ایجاد امکانات رفاهی، خدمات بانکی و ارزی از طریق استقرار خودپردازهای ثابت و سیار و ایجاد باجه‌های ارزی، استقرار اتوبوس و تهیه و تدارک غذای گرم و مایعات خدمات رفاهی خود به زائران اباعبداله‌الحسین علیه‌السلام را تا زمان بازگشت زائران ادامه می‌دهند.