قدردانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از بانک ملت
قدردانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از بانک ملت
بانک و رسانه: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با ارسال لوح سپاسی از بانک ملت قدردانی کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملت، عباس زارع در این لوح سپاس با اشاره به این نکته که کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان، موهبتی است که خداوند بزرگ، نصیب هر کسی نخواهد کرد، افزوده است: آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پرمحبت و دستان گشاده و بخشنده، همنوعان خود را چون خود دوست دارند و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو دارند، به یقین در پیشگاه حق تعالی، عزیز و گرامی اند و از بهترین پاداش برخوردار می شوند.

وی در ادامه این نامه خطاب به روابط عمومی بانک ملت، از عمل خداپسندانه این بانک در تکمیل و بازسازی مدرسه خیّری امام جواد (ع)، قدردانی و اظهار امیدواری کرده است که این بانک در سالی که به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است بیش از پیش موفق باشد.

بر اساس این گزارش، مدرسه دخترانه سه کلاسه امام جواد (ع) در زمینی به مساحت ۱۵۰ متر مربع و  با مشارکت بانک ملت در شهرک فردیس شهرستان قرچک ورامین تکمیل و بازسازی شده و به مرحله بهره برداری رسیده است.

این گزارش حاکی است، بانک ملت که یکی از بانک های فعال و پیشرو در زمینه مدرسه سازی است و بارها از سوی متولیان امر مورد تجلیل قرار گرفته، در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی خود، تاکنون در ساخت، تکمیل و بازسازی بیش از ۸۰ مدرسه مشارکت داشته است.