مدیرعامل بیمه پارسیان مدیریت ریسک را برای شرکت های بیمه لازم و ضروری دانست
مدیرعامل بیمه پارسیان مدیریت ریسک را برای شرکت های بیمه لازم و ضروری دانست
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ رییس کل بیمه مرکزی و دبیر کل سندیکای بیمه گران در سفری کوتاه به شهر شیراز با اعضای شورای هماهنگی بیمه های استان به میزبانی بیمه پارسیان دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، پس از بازدید رییس کل بیمه مرکزی و دبیر کل سندیکای بیمه گران از شعبه شیراز بیمه پارسیان و دیدار با کارکنان، در مراسمی که به میزبانی بیمه پارسیان در محل سالن اجتماعات شعبه شیراز این شرکت برگزار شد، رییس و اعضای شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان فارس در سخنانی مسایل و دغدغه های صنعت بیمه در این استان را برای دکتر استادهاشمی رییس کل بیمه مرکزی و پورکیانی دبیر کل سندیکای بیمه گران تشریح و مسایلی از قبیل موضوعات بیمه های اتومبیل و درمان را مطرح و مشکلات این حوزه های را بازگو کردند.

ذکر مشکلات و نحوه تعامل با سازمان های ذیربط از جمله قوه قضاییه، پزشکی قانونی و… از جمله مباحث مطرح شده توسط رییس و اعضای شورای هماهنگی استان فارس بودند.

در ادامه این دیدار هادی اویارحسین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان؛ با ذکر برخی مسایل کلان صنعت بیمه و فعالیت های کمیسیون فنی سندیکای بیمه گران که ریاست آن را برعهده دارد به عدم ارایه به موقع آمارهای صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: این آمارها برای تصمیم گیری بیمه گران نقش بسیار مهمی دارند.

ایشان همچنین به خطر افزایش ضریب خسارت بیمه بدنه اتومبیل در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: زنگ خطر برای خسارت بیمه­ های بدنه به صدا درآمده و این موضوع ناشی از افزایش بی رویه در قیمت قطعات خودرو و دستمزدهای تعمیرات است. بیمه گران باید برای مدیریت ریسک این بیمه نامه برنامه ریزی دقیق انجام دهند، ایشان همچنین بیمه های درمان را پاشنه آشیل صنعت بیمه دانستند که در صورت عدم مدیریت ریسک بهینه توسط شرکت های بیمه زیان های جبران ناپذیری برای آنان خواهد داشت.

در ادامه برنامه و پس از سخنرانی جناب آقای پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران، جناب آقای دکتر استادهاشمی، از لزوم ارایه خدمات به بیمه گزاران و توجه ویژه به شبکه فروش بیمه گفت و افزود: شبکه فروش، بازوی توانمند شرکت های بیمه محسوب می شود و شرکت های بیمه باید برنامه مدونی برای آموزش و تقویت شبکه فروش خود داشته باشند و برای تعامل آن ها با استارت آپ های بیمه ای برنامه ریزی کنند.

وی افزود: نهادناظر نیز با اصلاح و به روزرسانی آیین نامه ها و دستورالعمل ها، سعی دارد با ایجاد عدالت و فضای تعاملی، مسیر توسعه صنعت بیمه را هموار کند.