مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از شهرک پتروشیمی مکران بازدید کرد
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از شهرک پتروشیمی مکران بازدید کرد
بانک و رسانه: دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به همراه تعدادی از مدیران بانک از شهرک پتروشیمی مکران در شهرستان چابهار بازدید کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این بازدید «دکتر احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استان‌ها و «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌و‌کار بانک، شمسی‌نژاد را همراهی می‌کردند.

«شمسی‌نژاد» با اشاره به اینکه یکی از اهداف پتروشیمی نگین مکران اشتغالزایی و بهبود تولید در این زمینه است، گفت: با توجه به حضور ۲۴۰۰ نیروی فعال در شهرک پتروشیمی مکران، طرح‌های اعتباری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌تواند بستر مناسبی را برای همکاری دو جانبه فراهم کند.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن بازدید از واحدهای مختلف پتروشیمی با سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های شستان، پتروفرهنگ، گسترش انرژی پاسارگاد و باختر و شرکت پلیمر پوشینه و همچنین زیرساخت‌های صنعتی و غیرصنعتی این شهرک مربوط به اجرای پروژه‌های آبگیر و آب‌شیرین‌کن، خطوط انتقال آب و محصول، مخازن ذخیره‌سازی در بندر شهید بهشتی چابهار، در جلسه با مدیران ارشد آن‌ها به بررسی زمینه‌های مختلف همکاری دوسویه پرداخت.

با توسعه خدمات غیرحضوری، مراجعه به شعبه کاهش می‌یابد
بازدید از شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چابهار برنامه دیگر شمسی‌نژاد در سفر به چابهار بود. مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دیدار با رئیس و کارکنان این شعبه وضعیت عملکرد شعبه را بررسی کرد.
«شمسی‌نژاد» با تأکید بر استفاده از خدمات غیرحضوری بانک، اظهار داشت: با توجه به استقبال روزافزون مشتریان و مردم از همراه‌بانک «مهریران»، خدمات غیرحضوری نیز باید روندی رو به رشد را طی کند.

وی بیان کرد: افتتاح حساب آنلاین، پرداخت وام آنلاین و… از جمله خدماتی است که ضمن کاهش مراجعه حضوری مشتریان، سهولت دسترسی به خدمات بانکی را فراهم می‌کند.

شایان ذکر است شعبه چابهار در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده و تا کنون بیش از ۱۹هزار فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.