مراسم معارفه سرپرست روابط عمومی وامور بین الملل بیمه ایران برگزار شد
مراسم معارفه سرپرست روابط عمومی وامور بین الملل بیمه ایران برگزار شد
بانک و رسانه:مراسم معارفه داود سیاح سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل بیمه ایران با حضور دکتر عبدالصمدخدامی سرپرست معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها، جنگ آرا سرپرست مدیریت حراست و مهدی مونسان سرپرست دفتر کل مدیر عامل و هیات مدیره و جمعی از کارکنان روابط عمومی وامور بین الملل برگزارشد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر خدامی در مراسم معارفه از خدمات ولی مهدی پور، مدیر سابق قدردانی وداود سیاح را بعنوان مدیر کل جدید معرفی نمود.
خدامی در این مراسم، تاکید کرد: روابط عمومی بعنوان یک مجموعه واحد و منسجم، در جهت اطلاع‌رسانی وگسترش فرهنگ بیمه و همچنین آگاهی بیشتر مردم و بیمه گذاران از خدمات شرکت، نقش مهمی را ایفا می کند، قطعا با حضور مدیر جدید شاهد اتفاقات خوبی در حوزه اطلاع رسانی و تعامل بیشتر با همه حوزه های درون و برون سازمانی خواهیم بود.
سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل در این مراسم ضمن تکریم زحمات مدیران سابق روابط عمومی و با اشاره به توقعات مدیریت ارشد شرکت از روابط عمومی، عنوان کرد: روابط عمومی در چند سال اخیر نقش بسیار مهمی در سازمان ها پیدا کرده است. با توجه به اهمیت و نقش رسانه و روابط عمومی در فضای جامعه امروز و تاثیرگذاری فضای مجازی در اطلاع رسانی، با طراحی برنامه‌ها و ارایه پیشنهادات کارشناسی، درصدد ارتقاء جایگاه و نقش روابط عمومی در مجموعه بیمه ایران هستیم.