مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور از هشت سال خدمات بیمه آسیا قدردانی کرد
مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور از هشت سال خدمات بیمه آسیا قدردانی کرد
بانک و رسانه: رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه کشور با حضور در دفتر مدیرعامل بیمه آسیا از هشت سال خدمات ارزنده این شرکت به طلاب سراسر کشور و خانواده آنها قدردانی کرد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، حجت الاسلام میرمحمدی، رییس خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور به همراه دکتر حدادی منش، معاون امور سلامت و بیمه ای این مرکز در دفتر مدیرعامل بیمه آسیا حاضر شدند و با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل و جمعی از مدیران بیمه آسیا دیدار کردند و از خدمات و حمایت های ارزشمند بیمه آسیا، صمیمانه قدردانی نمودند.

 در این دیدار دکتر حدادی منش، ابتدا گزارشی از خدمات بیمه شرکت بیمه آسیا ارائه کرد و اظهار داشت: در این  سال ها بیمه آسیا در عملیاتی گسترده و در خور توجه، نزدیک به سه هزار روز خدمت بیمه ای را در قالب بررسی بیش از ۲۰ میلیون سند درمانی ارائه کرد که بیش از ۵۰۰ هزار نفر از طلاب و خانواده‌های آنها در سراسر کشور از این خدمات به نحو مطلوبی بهره‌مند شدند.
دکتر میرمحمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نیز در این نشست اظهار داشت: همکاری بیمه ای با بیمه آسیا در این سال ها برای ما مایه افتخار بوده است و من وظیفه خود می دانستم تا شخصا و از نزدیک از جناب آقای بادین، مدیرعامل توانا و دلسوز بیمه آسیا، اعضای محترم هیات مدیره و سایر مدیران و کارکنان این شرکت به دلیل خدمات و همراهی ارزشمند با جامعه روحانیون کشور که موجب رضایت مندی این عزیزان بود، سپاسگزاری و قدردانی کنم.
وی افزود: بیمه آسیا یک شرکت توانمند بیمه ای است و به لحاظ خدمتگزاری در گستره وسیع جغرافیای کشور و با پوشش بسیاری از آحاد مردم، آنچنان بزرگ است که پایان این همکاری، یقینا تاثیری در عملیات بیمه گری آنها نخواهد داشت.

مسعود بادین نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا نیز در این نشست حضور مسئولین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را پیامی خوب و روشن توصیف کرد که نشان دهنده قدردانی و رضایت بیمه‌گذار از خدمات بیمه‌گر خود است. وی تاکید کرد: این گونه قدردانی از سوی مسئولان نظام، موجب دلگرمی مدیران اجرایی به ویژه در صنعت بیمه می شود.
مدیرعامل بیمه آسیا افزود: خوشحالم که خانواده بزرگ روحانیون کشور و خانواده معزز آنها از خدمات و حمایت‌های بیمه آسیا رضایت کامل دارند و این امر نشان داد بیمه آسیا همیشه به رسالت خود در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان پایبند است و به آن به نحو شایسته عمل می‌کند.
در پایان این نشست، دکتر میرمحمدی به رسم یادبود و سپاسگزاری، لوح تقدیری به مدیرعامل بیمه آسیا تقدیم کرد.
در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: همت والای مدیریت عامل شرکت سهامی بیمه آسیا و کارکنان معزز آن در هشت سال همکاری با مرکز خدمات حوزه های علمیه، موجب اطمینان خاطر مدیران این مجموعه و رضایت مندی جامعه هدف آن گردید. بدون تردید، این خوش نامی بدون سیاست گذاری صحیح، نگرشی ارزشی و مشتری مداری مدیران ارشد شرکت بیمه آسیا در عرصه خدمت رسانی، محقق نمی گردید.