یک مقام دولتی: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بانک معتمد کارکنان دولت تبدیل شده است
یک مقام دولتی: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بانک معتمد کارکنان دولت تبدیل شده است
بانک و رسانه: مدیرکل بهزیستی استان کردستان، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بانک معتمد مردم تبدیل شده و امید است بیش از پیش برای حمایت از اقشار مختلف جامعه گام بردارد.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «حسین رسولی» مدیرکل بهزیستی استان کردستان، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بانک معتمد مردم تبدیل شده و امید است بیش از پیش برای حمایت از اقشار مختلف جامعه گام بردارد.

وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان کردستان، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه بانکداری کشور با سرعت بالایی در حال رشد است و پرچم بانکداری اسلامی را برافراشته کرده است.
«رسولی» با اشاره به اینکه حقوق ۵۵۰ نفر از کارکنان سازمان بهزیستی در استان از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌شود، گفت: بر اساس تفاهم‌نامه مهریار، کارکنان این سازمان از محصولات و خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهره‌مند می‌شوند.
در ادامه دیدار «حسام‌الدین اسعدی» مدیر شعب بانک در استان کردستان، بیان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره حامی اقشار ضعیف جامعه است و آمادگی دارد علاوه بر اعطای وام به کارکنان خدوم بهزیستی، به افراد تحت پوشش این سازمان وام قرض‌الحسنه پرداخت کند.
در پایان دیدار تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح مهریار بین ۲ نهاد امضا شد.