نخستین جلسه ستاد هماهنگی نهضت ملی مسکن بانک ملی ایران برگزار شد
نخستین جلسه ستاد هماهنگی نهضت ملی مسکن بانک ملی ایران برگزار شد
بانک و رسانه: نخستین جلسه ستاد هماهنگی نهضت ملی مسکن بانک ملی ایران، با حضور اعضای ستاد و حضور وبیناری ادارات امور شعب استان های بانک برگزار شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان عضو هیات مدیره بانک به عنوان رییس ستاد، کاووس ایرج پور عضو هیات مدیره و معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک، حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی، نصرت اله شهبازی معاون اعتباری، امیر مسعود رزازان معاون مالی، جواد بخشی معاون پشتیبانی، منصور نعمتی سرپرست اداره کل بازرسی و بیژن نصرتی رییس اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها به عنوان اعضای ثابت ستاد و بهزاد جلیلیان به عنوان دبیر ستاد از سوی مدیرعامل بانک منصوب شدند.

شایان رییس ستاد هماهنگی نهضت ملی مسکن بانک ملی ایران در این نشست بخش مسکن را به عنوان پیشران اقتصادی کشور دانست و گفت: افزایش تولید و عرضه در این بخش در شرایط ثبات اقتصادی، کاهش قیمت مسکن را به دنبال خواهد داشت و این مهم به نوبه خود باعث کاهش تورم و تحقق شعار سال خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات بخش اعتباری بانک در یک ماهه اخیر تصریح کرد: با توجه به چالش های پیش روی هموطنان و سهم قابل توجه مسکن در سبد هزینه های خانوار، حمایت از پرداخت تسهیلات در بخش مسکن و رونق این بخش جزو مسئولیت های قانونی و اجتماعی بانک است.

نصرت اله شهبازی معاون اعتباری بانک نیز با بیان اینکه بهبود بخش مسکن جزو اولویت های دولت سیزدهم است، تاکید کرد: با تزریق منابع در بخش مسکن، سایر صنایعی که در بخش تولید و ساختمان حضور دارند هم وارد عرصه شده و هم افزایی در بخش تولید کشور را به همراه خواهد داشت.

روانسازی فرآیند افتتاح حساب متقاضیان، برگزاری جلسات روسای استان ها با مدیران مسکن و شهرسازی، برگزاری جلسات با انبوه سازان و پیمانکاران در استان ها، تشکیل کارگروه برای پیگیری امور مسکن در ادارات امور شعب استان ها، فراهم سازی آمار دقیق و شفاف از عملکرد در بخش مسکن به صورت هفتگی، پیگیری انعقاد قرارداد با متقاضیان ثبت نام شده و تسهیل در پرداخت تسهیلات مربوط به بافت فرسوده اهم تصمیمات اخذ شده در این جلسه بود.