وب سایت بانک تجارت پاسخگویی مناسب برای مشتریان شبکه بانکی
وب سایت بانک تجارت پاسخگویی مناسب برای مشتریان شبکه بانکی
بانک و رسانه: از مشخصه های هر بنگاه اقتصادی داشتن ابزارهای مناسب ارتباطی با مشتریان آن می باشد که بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های فعال در شبکه بانکی کشور از این امکان برخوردار است.

به گزارش بانک و رسانه، بانک تجارت با سرمایه‌ای معادل ۲۲۳۰۹۲۶ میلیارد ریال ، ۱۷۸۳۸ هزار نفر پرسنل، نزدیک به هزار و ۳۵۰ شعبه ریالی، ۱۸ شعبه ارزی- ریالی و ۴۱ واحد ارزی در سراسر کشور بدون شک یکی از بزرگترین بانک ها و حتی یکی از تاثیرگذارترین بانک ها در صنعت بانکداری است.

وجود سرمایه ای عظیم که به آن اشاره شد و بدنبال آن مشتریان پرشمار، مطمئناً نیازمند ابزارهای ارتباطی مناسب برای برقراری ارتباطی موثر و همچنین پاسخ به نیازهای مختلف نظیر نحوه سپرده گذاری، دریافت تسهیلات، خدمات الکترونیک، خدمات ارزی و دیگر خدمات بانکی در عصر ارتباطات و تکنولوژی را بیش از پیش احساس می کند که با تدبیر و برنامه ریزی مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک، مشتریان این بانک شاهد یکی از ابزارهای رسمی آنهم با قابلیت های متعدد به آدرس tejaratbank.ir در بستر فضای مجازی می باشند.

این سایت با اختصاص منوهای بانکداری شخصی، بانکداری اصناف، بانکداری تجاری و بانکداری شرکتی در بالای هدر خود این امکان را به مشتری می دهد تا یک صفحه اختصاصی و ارائه اطلاعات تکمیلی و مرتبط بهره مند شود و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ سئوالات خود را دریافت نماید.

درخواست غیرحضوری صندوق های اجاره ای، پرداخت قبوض، سامانه جامع مالی و پشتیبانی، محاسبه سود سپرده، استعلام ضمانت نامه، تامین مالی زنجیره ای، انتقال وجه و مسدودی کارت از دیگر خدمات وب سایت بانک تجارت برای مشتریان وفادار آن محسوب می شود.

منبع: پایگاه خبری بانک و رسانه

میثم علی پور