پلتفرم مجلات هوشمند بانک ایران زمین اقدامی موثر در راستای بانکداری دیجیتال
پلتفرم مجلات هوشمند بانک ایران زمین اقدامی موثر در راستای بانکداری دیجیتال
بانک و رسانه: با قدری صرف زمان و بررسی عملکرد بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال به راحتی می توان به برنامه ها و دستاوردهای موثر و نوین آن در این عرصه بخصوص پلتفرم مجلات پی برد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از پایگاه خبری بانک و رسانه، یکی از ویژگی های متمایز بانک ایران زمین رویکرد دانش محوری بجای قلمرو سنتی بانکداری است، این بانک نسبت به تحولات محیطی، به بهترین نحو و هوشمندانه قدم برمی دارد و بهترین ساختاربندی را درباره محصولات و خدمات خود ارائه می دهد.

این ویژگی نه تنها در ارائه و معرفی محصولات و خدمات نمایان است بلکه در شیوه های اطلاع رسانی و نمایش مجلات و نشریات حاوی اخبار و گزارش های این بانک محبوب هم به چشم می خورد.

بانک ایران زمین، با درک تغییرات فناوری و امکانات جدیدی که وارد سبک زندگی مخاطبان و مشتریان کرده همواره به دنبال تعامل هرچه بیشتر با مخاطبان‌ خود می باشد، مجله ارتباط ایران زمین، یکی از این راه‌های ارتباطی است.

در مجله هوشمند ارتباط ایران زمین، در آینده نزدیک، می‌توان خواند، مشاهده کرد و همچنین گوش کرد.
بانک ایران زمین در این عرصه هم با سرویس‌های جدید و بدیع، به سمت بانکداری دیجیتال در حرکت می باشد تا بتواند حداکثر رضایت را از مشتریان وفادار خود جلب نماید.
از عناوین مجله ارتباط ایران زمین که به همت روابط عمومی این بانک آماده و در آدرس https://ertebat.bancast.ir/?tab=0&sub_id=160 منتشر می شود، می توان به سرمقاله، تازه ها، رادیو آوای ایران زمین، با استان ها، ایران زمین در رسانه ها، مقاله، اقتصادی، همراه با جهان، معرفی بانک ها، فناوری های جدید، فرهنگی، ایران شناسی و مناسبت ها و دیگر بخش های متنوع اشاره کرد.

منبع: پایگاه خبری بانک و رسانه

میثم علی پور