کارت خرید (بن‌کارت) بانک آینده؛ محصولی جذاب، ویژه کارکنان تمامی سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌ها
کارت خرید (بن‌کارت) بانک آینده؛ محصولی جذاب، ویژه کارکنان تمامی سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌ها
بانک و رسانه: کارت خرید (بن‌کارت) بانک آینده، کارتى براى واریز وجوه مربوط به خرید غیرنقدى (بن) سازمان‌ها و موسسات است. 
با ارائه این کارت، کارکنان سازمان‌ها مى‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌هاى مجاز داراى دستگاه پایانه فروش و یا از طریق درگاه پرداخت اینترنتى، نسبت به خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود اقدام نمایند. بن‌کارت‌های بانک آینده یک‌بار براى همه کارکنان تابعه سازمان با موجودی صفر صادر و طبق برنامه زمان‌بندى سازمان ذیربط، شارژ می‌گردد. علاوه بر آن امکان استفاده هدفمند از بن‌کارت بانک آینده در فروشگاه‌هایی که مدنظر سازمان متبوعه باشد وجود دارد، لذا محدود نمودن محل خرج بن‌کارت‌ها به فروشگاه‌هاى خاص نیز به‌سهولت میسر می‌باشد.
صدور بن‌کارت براى سازمان‌ها با لوگوى اختصاصى یا شعار سازمانى، صدور گروهى بن‌کارت براى کارکنان سازمان، تعریف نام کارت با توجه به نوع درخواست سازمان، دریافت رمز دوم ثابت از دستگاه‌هاى خودپرداز بانک آینده، پرداخـت قبوض، خرید شـارژ تلفن همـراه و … از خودپردازهاى عـضو شـبکه شتاب و پایانه‌هاى فـروش عـضو شبکه شاپرک، امکان صدور مجدد (مفقودی) در کلیه شعب بانک آینده و ارسال پیامک پس از انجام تراکنش از امکانات و ویژگی‌های بن‌کارت بانک آینده است.
شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند برای عقد قرارداد به شعب بانک آینده مراجعه کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط بانک به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.