​دومین عهدواره «از سپهر تا بهشت» با پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران برگزار شد
​دومین عهدواره «از سپهر تا بهشت» با پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران برگزار شد
بانک و رسانه: دومین عهدواره ملی «از سپهر تا بهشت» ویژه گرامیداشت یاد و خاطره شهید نادعلی هاشمی با پیام سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این مراسم، نادعلی هاشمی، کارمند شهید این بانک در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان شهید شاخص استان برگزیده و پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران قرائت شد.
سیدضیاء ایمانی در این پیام با اشاره به اینکه بانک صادرات ایران میزبان بیشترین تعداد شهدا در مجموعه شبکه بانکی کشور است، گفت: اهتمام به برگزاری عهدواره شهدای بانک صادرات ایران و فرا رسیدن دومین عهدواره ملی «از سپهر تا بهشت»، آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر نادعلی هاشمی، همانا نشان از ارادت مدیران و کارکنان این بانک به ساحت آسمانی شهدا و خانواده‌های معظم ایشان دارد و سبب‌ساز برکت و توفیق بانک صادرات ایران در عرصه‌های مختلف است که با صلابت از آن مراقبت و صیانت کرده و تلاش می‌کنیم این میراث گران‌بها را به شایستگی به نسل‌های آتی تقدیم کنیم.
متن کامل پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به این شرح است:
«بسم‌ رب الشهدا و الصدیقین
سلام و صلوات بر ارواح طیبه شهدا و روح بلند حضرت امام خمینی(ره) که دم مسیحایی‌اش در دل‌های جوانان خروش و بر جان آنها روح ایمان را مستولی کرد و درود بیکران بر شما خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و همه میهمانان ارزشمند شهید والامقام نادعلی هاشمی.
می‌توان ادعا کرد، زیباترین فصل فرهنگ انقلاب اسلامی ایران، فصل شهداست که به مصداق آیه شریفۀ «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون» (و هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندارید، بلکه آنان زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند و متنعم هستند.)
شهدای عزیز ما خالقان حماسه‌ای عظیم بودند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود. آنها کسانی بودند که به مدد بال‌های ایمان و تقوا دنیا را به گوشه‌ای افکندند و با پرواز عاشقانه خود در حریم حضرت احدیت بر روزهای ما رنگ بهشت پاشیدند و این مملکت را وارث عزت و اقتداری سترگ کردند.
مفتخریم که در بانک صادرات ایران میزبان بیشترین شهید در مجموعه شبکه بانکی کشور هستیم و همواره به این میزبانی می‌بالیم.
اهتمام به برگزاری عهدواره شهدای بانک صادرات ایران و فرا رسیدن دومین عهدواره ملی از سپهر تا بهشت، آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر نادعلی هاشمی، همانا نشان از ارادت مدیران و کارکنان این بانک به ساحت آسمانی شهدا و خانواده‌های معظم ایشان دارد و سبب‌ساز برکت و توفیق بانک صادرات ایران در عرصه‌های مختلف است که ما با صلابت از آن مراقبت و صیانت کرده و تلاش می‌کنیم این میراث گران‌بها را به شایستگی به نسل‌های آتی تقدیم کنیم.
در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام و شهدای با بصیرت کربلا ضمن تسلیت این ایام، در هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهدای ارزشمند اسلام و انقلاب اسلامی را گرامی داشته و برای همه خدمتگزاران نظام اسلامی به ویژه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) آرزوی توفیقات روزافزون و طول عمر باعزت دارم.
و برای شما مهمانان محترم شهدا از درگاه ایزد منان سلامتی مستدام، استواری ایمان و عزت روزافزون طلب می‌کنم. التماس دعا»
شهید نادعلی هاشمی، از کارکنان بانک صادرات ایران بود که با وجود٧٠ درصد جانبازی و تحمل ١٧ سال بیماری، هرگز زبان به شکوه و شکایت نگشود و صبر و استقامت او در بدترین شرایط جسمی او را به عنوان یک الگو قرار داد.
در این مراسم از خانواده شهید نادعلی هاشمی و شهید نجفی، شهید حادثه منا که هر دو از کارکنان بانک صادرات ایران بودند، قدردانی شد.
در این مراسم همچنین از تصویر سیاه قلم، سرود و کلیپ اختصاصی شهید نادعلی هاشمی، رونمایی شد.