انتشار نسخه جدید سامانه «دی‌نت» بانک دی با قابلیت‌های جدید
انتشار نسخه جدید سامانه «دی‌نت» بانک دی با قابلیت‌های جدید
بانک و رسانه:در راستای پاسخ به نیازهای مشتریان، نسخه جدید سامانه دی‌نت (اینترنت بانک دی) با امکانات به‌روزرسانی شده، در اختیار کاربران قرار گرفت.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک دی، از مهمترین تغییرات ایجاد شده در این نسخه می توان به اضافه شدن گزارش ساتنا، تفکیک گزارش پایا، انتقال وجه پایا دسته‌ای و انتقال وجه پایا مستمر و درج پیغام عدم انجام قطعی انتقال وجه در رسید انتقال وجه‌های مستمر، پایا و ساتنا اشاره کرد.

همچنین در راستای پاسخ به نیازهای مشتریان اصلاح سرویس انتقال وجه یکپارچه، امکان درج شناسه واریز در انتقال وجه داخلی و نمایش شناسه واریز مذکور در صورتحساب سپرده، امکان درج شناسه واریز در انتقال‌وجه بین بانکی حتی در صورت اجباری نبودن شناسه واریز و امکان ویرایش مبلغ در انتقال وجه پرکاربرد از دیگر به روزرسانی های انجام شده در این سامانه است.

در نسخه جدید دی‌نت، فیلد «بابت» به تراکنش‌های کارت به کارت و انتقال وجه عادی افزوده و سرویس انتقال وجه دسته‌ای اصلاح شده است. همچنین بهینه‌سازی سرویس‌های پایا دسته ای و پایا مستمر در کنار ارسال بلیت امنیتی به کاربر اصلی هنگام اضافه کردن کاربر مجازی در بانکداری مشارکتی از دیگر تغییرات این نسخه است.