بارش باران مهرورزی پاسارگاد بر آسمان اسلام‌آباد
بارش باران مهرورزی پاسارگاد بر آسمان اسلام‌آباد
بانک و رسانه: بانک پاسارگاد در ادامۀ برنامۀ متعالی توسعۀ فضاهای آموزشی در نقاط کم‌برخوردار کشور، مدرسۀ "پاسارگاد" را در روستای اسلام‌آباد شهرستان آق‌قلای استان گلستان افتتاح کرد.

بارش باران مهرورزی پاسارگاد بر آسمان اسلام‌آباد

به‌گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، صبح روز شنبه مورخ اول مهرماه۱۴۰۲ مدرسه شش‌کلاسۀ «پاسارگاد» با حضور مدیرعامل بانک پاسارگاد، معاون و مشاور وزیر آموزش و پرورش، مقامات محلی و جمعی از مردم مهمان‌نواز روستای اسلام‌آباد از توابع شهرستان آق‌قلا در استان گلستان افتتاح و به هموطنان عزیز این منطقه اهدا شد.
ساخت این مدرسۀ ۶کلاسه باعث توسعۀ ۷۴۵مترمربعی فضای آموزشی منطقه شده و محیط فرهنگی شایسته‌ای را برای دانش‌آموزان عزیز روستای اسلام‌آباد و روستاهای اطراف فراهم کرده است.
گفتنی است بانک پاسارگاد با توجه به اهمیت آموزش در پیشرفت کشور عزیزمان و در راستای توسعۀ عدالت آموزشی، هم‌راستا با اهداف مسئولیت‌های اجتماعی خود، اقدامات گسترده‌ای را در جهت ساخت مدرسه و کتابخانه در استان‌های مختلف کشور موردتوجه قرارداده و تاکنون ۲۰ کتابخانه و ۴۳ مدرسه در مناطق کم‌تر توسعه‌یافتۀ کشور عزیزمان ساخته است و ساخت ۴ مدرسه دیگر را نیز در دستورکار دارد.