بانک ملی ایران میزبان رویداد بذر امید فیناپ
بانک ملی ایران میزبان رویداد بذر امید فیناپ
بانک و رسانه: مراسم پایان سال اکوسیستم فناوری های مالی و بانکی کشور با عنوان رویداد بذر امید فیناپ روز چهارشنبه دهم اسفندماه به میزبانی بانک ملی ایران برگزار می شود.

به گزارش بانک و رسانه، در این رویداد بزرگ که با حمایت انجمن فین تک ایران و با شعار «همیشه یک بذر امید وجود دارد» برگزار می شود، مدیران ارشد بانک مرکزی، بانک ملی ایران، شرکت پرداخت و استارتاپ های فناوری مالی (فین‌تک) کشور حضور خواهند داشت.

فیناپ یک رویداد تخصصی در حوزه فناوری‌های مالی است که از سال ۱۳۹۶ با سه هدف عمده آموزش، شبکه‌سازی و توسعه فین‌تک به سراسر کشور آغاز به کار کرده و معرفی برترین‌های این حوزه همزمان با رشد فزاینده کسب‌وکارهای فین‌تک در سال‌های اخیر، می تواند گامی موثر در شناساندن، بهبود فعالیت و رشد بیشتر این صنعت باشد.

لازم به ذکر است، در رویداد فیناپ سال گذشته، نگار تیمورزاده به عنوان بانوی تاثیرگذار و مهدی شریعتمدار به عنوان مرد تاثیرگذار  ۱۴۰۰ حوزه فین تک انتخاب شدند. همچنین جایزه مانع نوآوری (تبر طلایی) به اینماد اجباری رسید(اینماد اعتماد الکترونیکی، اعتمادسازی و رسمیت دهی به فعالیت کسب و کارهای الکترونیکی)  و دونگی در بخش اپلیکیشن، محصول یا راهکار منتخب سال ۱۴۰۰ در گروه‌ کسب‌و کارهای نو پا، بلوبانک در بخش اپلیکیشن، محصول یا راهکار منتخب سال ۱۴۰۰ در کسب و کارهای بزرگ و انتشارات راه پرداخت در بخش تولیدکنندکان محتوا در حوزه مالی و فین تک اول شدند. صادق فرامرزی نیز به عنوان منتخب بخش سخنرانی ها و ارایه برتر در رویدادهای فیناپ معرفی شد.

تهیه و تنظیم : میثم علی پور