برگزاری موفق جشنواره کارت جادویی بانک تجارت
برگزاری موفق جشنواره کارت جادویی بانک تجارت
بانک و رسانه: در هفته های اخیر بانک تجارت با برگزاری موفق جشنواره کارت جادویی توانسته علاوه بر ایجاد انگیزه مضاعف در میان مشتریان خود، هفت میلیون و 961 هزار و 908 شرکت کننده آنهم تنها در چهارمین دوره قرعه‌کشی آن با این جشنواره همراه کند.

به گزارش پایگاه خبری بانک و رسانه، از موثرترین و کارآمدترین برنامه های هر بنگاه اقتصادی بخصوص بانک های دولتی و غیر دولتی، بدون شک برگزاری جشنواره هایی با ایجاد محرک های مالی و غیر مالی در شرایط رقابتی فعلی می باشد که در این میان بانک تجارت چندی ایست با برنامه ریزی و زمانبندی مناسب جشنواره کارت جادویی را با شعار” جادوی کارتت رو فعال کن” از ۲۲ مهرماه شروع و تا اسفند ماه سال جاری برگزار می نماید.

در این جشنواره که به پاس همراهی بیش از ۴۰ سال مشتریان بانک تجارت برگزار می‌گردد، کلیه مشتریان بانک می‌توانند در قرعه‌کشی‌های ۲ هفته یک بار، از جوایز ارزشمند جشنواره که عبارت است از ۱۰ کارت طلایی تجارت با ارزش ۱ میلیارد ریال و جوایز میلیونی دیگر بهره‌مند شوند.

شرط حضور در قرعه‌کشی استفاده عادی از کارت تجارت در خرید‌های روزانه، پرداخت قبوض، خرید شارژ اینترنت و … است و به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان مانده حساب‌های مشتری در هر روز ۱ امتیاز به ایشان تعلق خواهد گرفت به عبارت دیگر هر چقدر میزان پس‌انداز مشتری در حساب‌هایش بیشتر باشد، شانس بیشتری در قرعه‌کشی خواهد داشت و هر تراکنش دارای ۱۰ امتیاز است و سقف امتیاز برای هر فرد در هر دوره ۲۰،۰۰۰ امتیاز می‌باشد.

همچنین برای بهره‌مندی کلیه مشتریان سراسر کشور از این طرح، قرعه‌کشی‌ها به صورت استانی برگزار می شود و کلیه استان‌ها در طول جشنواره حداقل ۲ بار شانس کسب جایزه ۱ میلیارد ریالی علاوه بر جوایز دیگر را دارند.

همراهان جشنواره بزرگ کارت جادویی بانک تجارت برای اطلاع از اسامی برندگان، آخرین اخبار و زمان قرعه‌کشی‌های آن می‌توانند به آدرس https://ctejarat.com/magiccard مراجعه کنند.

منبع: پایگاه خبری بانک و رسانه

میثم علی پور