بهترین عملکرد در حوزه اشتغالزایی به نام بانک پارسیان رقم خورد
بهترین عملکرد در حوزه اشتغالزایی به نام بانک پارسیان رقم خورد
بانک و رسانه: سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعطای لوح تقدیر به کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان از حسن همکاری و تلاش‌های این بانک در راستای تحقق کمی و کیفی اهداف دولت در برنامه زیست‌بوم مّلی اشتغال و اعطای تسهیلات اشتغالزایی از منابع تکلیفی و بودجه سنواتی و حمایت از مشاغل خانگی تقدیر کرد.
گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهد؛ بانک پارسیان با تحقق ۱۱۵ درصدی بودجه تکلیفی ابلاغی سال ۱۴۰۱، بهترین عملکرد را در حوزه اشتغالزایی به نام خود ثبت و بالاترین درصد عملکرد را در بین بانک‌های کشور از آن خودکرده است.
بانک پارسیان با برنامه ریزی و هدف گذاری در سال گذشته موفق گردید با تخصیص هدفمند اعتبار به طرح ها و پروژه ها، سهم قابل‌توجهی در ایجاد فرصت شغلی به دست آورد به‌طوری‌که بر اساس کارنامه عملکرد توانست با ایجاد ۴۷,۵۳۸ فرصت شغلی طی سال ۱۴۰۱، در بخش‌های مختلف خدمات، صنعت و معدن و کشاورزی، متناسب با سهم خود از نقدینگی کشور، در این مهم نقش آفرینی نماید.
همچنین گفتنی است؛ بنا بر اعلام دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان تهران، بانک پارسیان با ایجاد۴۵۰۰ شغل مستقیم در این استان طی سال ۱۴۰۱، توانست رتبه نخست ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری در استان تهران را با تحقق ۱۸۰ درصدی بودجه ابلاغی در جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ بودجه سال ۱۴۰۱ در بین بانک‌های کشور کسب کند .
شایان‌ذکر است؛ همچنین بانک پارسیان در سال ۱۴۰۰ نیز بهترین عملکرد بین بانک‌های کشور را در حوزه حمایت از محرومان با تحقق ۱۰۶ درصدی بودجه ابلاغی دربند ب تبصره ۱۶ با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی به نام خود ثبت کرده بود.