بیمه کوثر تقدیرنامه اهتمام به زبدگی دیجیتال گرفت
بیمه کوثر تقدیرنامه اهتمام به زبدگی دیجیتال گرفت
بانک و رسانه: شرکت بیمه کوثر، با حضور در پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال، تقدیرنامه اهتمام به زبدگی دیجیتال را از کنفرانس بین‌المللی تحول دیجیتال به خود اختصاص داد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه کوثر، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر با اعلام این خبر گفت: کنفرانس بین‌المللی و پنجمین دوره ارزیابی تحول دیجیتال، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد و گردهمایی نخبگان بخش دیجیتال کشور با حضور شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد.

لاله کریمی، با اشاره به سطح بالای این همایش گفت: در این دوره شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ کشور از جمله ارتباطات زیرساخت، شرکت ملی پست، شرکت فولاد مبارکه، ایرانسل، همراه اول و بانک رفاه حضور یافتند. هم چنین تعداد زیادی از شرکت های مطرح بیمه خود را به بوته نقد گذاشتند تا از تجارب خبرگان دانشگاهی و حرفه‌ای تحول دیجیتال بهره‌مند شوند و جایگاه واقعی خود را در این عرصه بهتر بشناسند.

وی افزود: در سال‌های اخیر، بسیاری از سازمان‌ها کوشیده‌اند با تکیه بر قابلیت‌های متنوع و متعدد فن‌اوری‌های نوین دیجیتال، همانند رایانش اجتماعی، رایانش موبایلی، رایانش ابری و تحلیل داده، کسب‌وکار خود را متحول سازند. در حالی که بخش قابل‌توجهی از این سازمان‌ها همانند بانک‌ها، بیمه‌ها، شرکت‌های بخش نفت، گاز و پتروشیمی و شهرداری‌ها دیجیتالی متولد نشده‌اند؛ اما با بهره‌گیری از فن‌اوری‌های دیجیتال، به دنبال دستیابی به سطوح بالاتر عملکرد هستند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر کسب تقدیرنامه اهتمام به زبدگی دیجیتال را یک دستاورد ارزشمند برای بیمه کوثر دانست و با اشاره به همکاری نزدیک و نقش برجسته معاونت فناوری و توسعه زیرساخت شرکت در توسعه و ایجاد بسترهای استفاده از فناوری های تحول آفرین در ارائه خدمات بیمه ای و حرکت به سمت بیمه گری دیجیتال خاطرنشان کرد: شرکت بیمه کوثر با رویکرد دستیابی به سطوح بالاتر بهره‌وری، نواوری و رضایت مشتری، تحول دیجیتال خود را آغاز کرده است و در این مسیر پس از ارزیابی سطح بلوغ تحول دیجیتال خود توسط کمیته و گروه‌های ارزیابی دانشگاه تهران، موفق به دریافت این تقدیرنامه شد.

لاله کریمی تاکید کرد: شرکت بیمه کوثر در حال حاضر تدوین سند نقشه راه تحول دیجیتال خود را به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای نقش‌افرینی در اقتصاد دیجیتال و رویارویی با مگاترند تحول دیجیتال در دستور کار قرار داده است.