نخستین همایش توان افزایی ساختار شبکه فروش بیمه آسیا برگزار شد
نخستین همایش توان افزایی ساختار شبکه فروش بیمه آسیا برگزار شد
بانک و رسانه: نخستین همایش آموزشی توان افزایی ساختار شبکه فروش بیمه آسیا با حضور بیش از500 نماینده منطقه یک(استان های تهران، البرز و قم) همزمان با شصت و چهارمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا در هتل ارم تهران برگزار شد.

به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در این همایش آموزشی فرامرز خجیر، عضو هیات مدیره در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری های مدیرعامل بیمه آسیا در برگزاری این همایش، بر آموزش مستمر و توان افزایی شبکه قدرتمند بیمه آسیا و به روزرسانی اطلاعات شبکه فروش تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، در این همایش استادان مدعو در زمینه فروش شبکه ای، زبان بدن در فروش و سایر موارد مرتبط با فروش پوشش های مختلف بیمه ای برای نمایندگان سخنرانی کردند.
بنابر این گزارش، این دوره آموزشی با همکاری موسسه ماهان و در راستای ارتقاء سطح دانش و عملکرد شبکه فروش بیمه آسیا در چهار سطح جامع توسعه فردی، جامع مهارت های فروش و مارکتینگ، جامع مهارت‌های فنی بیمه و  جامع مهارت‌های مدیریتی برگزار می گردد.
این گزارش می افزاید: فرآیند اجرایی دوره های آموزشی فوق الذکر در سه قالب آفلاین (تولید و اجرای  ۵۰ ساعت محتوای آموزشی کاربردی)، آنلاین(۱۵۰ ساعت کارگاه آموزشی ) و حضوری(چهار پنل آموزشی ) اجرا می شود.
گفتنی است، این دوره آموزشی در اولین مرحله اجرایی خود برای نمایندگان منطقه یک و سپس منطقه دو (استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری) برگزار می شود و پس از ارزیابی کیفیت این دوره ها، نمایندگان سایر مناطق و استان ها نیز از این دوره های آموزشی بهره مند می شوند.