هدف مجموعه ارکان بانک آینده با تلاش اداره مدیریت شکایات و تقاضاها، انجام اقداماتی در راستای رضایتمندی مشتریان از عملکرد این بانک بزرگ است تا با پیگیریها و پایش مستمر، علاوه بر افزایش سطح مطلوب ارائه خدمات و محصولات، رضایتمندی مشتریان نیز ارتقا یابد.
گفتنی است، اطلاعرسانی مطلوب در زمان مناسب پیش از بروز نارضایتی، رعایت رفتار حرفهای بانکداری و اصول مشتریمداری از سوی همکاران، عملکرد بهموقع و مناسب در مواجهه با نیازهای مشتریان، پیگیری بهموقع امور مربوط به مشتریان تا حصول نتیجه و تفاوت در رفتار و عملکرد همکاران در مقایسه با سایر بانکها از جمله موضوعاتی است که مورد توجه ویژه مشتریان و عموم هموطنان قرار گرفته است که بهدنبال آن، از کارکنان بانک آینده تشکر و قدردانی کردهاند.
شایان ذکر است، کانالهای ارتباطی بانک آینده، آماده دریافت پیشنهادها، انتقادها و نظرهای مشتریان و عموم هموطنان عزیز است.
صفحه شکایات و تقاضاها در تارگاه بانک آینده: ba24.ir
تلفن: ۸۵۹۳۰-۰۲۱
نمابر: ۸۵۹۳۱۲۸۱-۰۲۱
مرکز ارتباط آینده: ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱
شبکه اجتماعی ایتا: ۰۹۰۲۴۱۹۸۸۰۰
صندوق صوتی: ۸۵۹۳۶-۰۲۱
صندوق پستی: ۱۹۶۴۹۱۳۱۵۳
پست الکترونیکی: complaint@ba24.ir
مراجعه حضوری: تهران، بزرگراه مدرس جنوب به شمال، تقاطع نلسون ماندلا، ابتدای خیابان بیدار، شماره یک (برج آینده)