افزایش رضایت‌مندی مشتریان بانک آینده با پاسخ‌گویی سریع و اطلاع‌رسانی فراگیر
افزایش رضایت‌مندی مشتریان بانک آینده با پاسخ‌گویی سریع و اطلاع‌رسانی فراگیر
بانک و رسانه: بانک آینده همواره کوشیده است تا با رویکرد اعتمادسازی و ارتقای جایگاه برند بانک و ارائه بهترین خدمات و محصولات، تجربه خوشایندی را برای مشتریان به ارمغان آورد.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی بانک آینده، این بانک با اولویت قراردادن اقدامات لازم به‌منظور افزایش رضایت مشتریان، پاسخ‌گویی به‌موقع و اطلاع‌رسانی فراگیر و با تمرکز بر نیازهای کنونی و آتی آنها، تلاش مستمر دارد تا مشتریان با آسودگی خاطر و اعتماد و اطمینان از مجموعه خدمات و محصولات بانک آینده بهره‌مند شوند.
بر اساس گزارش اداره مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، امسال نارضایتی عملکردی ۴۴ درصد کاهش داشته است. هم‌چنین در مقایسه با سال ۱۴۰۱ نیز، انتقادهای مطرح شده در سال ۱۴۰۲، کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.
هدف مجموعه ارکان بانک آینده با تلاش اداره مدیریت شکایات و تقاضاها، انجام اقداماتی در راستای رضایت‌مندی مشتریان از عملکرد این بانک بزرگ است تا با پی‌گیری‌ها و پایش مستمر، علاوه بر افزایش سطح مطلوب ارائه خدمات و محصولات، رضایت‌مندی مشتریان نیز ارتقا یابد.
گفتنی است، اطلاع‌رسانی مطلوب در زمان مناسب پیش از بروز نارضایتی، رعایت رفتار حرفه‌ای بانکداری و اصول مشتری‌مداری از سوی همکاران، عملکرد به‌موقع و مناسب در مواجهه با نیازهای مشتریان، پی‌گیری به‌موقع امور مربوط به مشتریان تا حصول نتیجه و تفاوت در رفتار و عملکرد همکاران در مقایسه با سایر بانک‌ها از جمله موضوعاتی است که مورد توجه ویژه مشتریان و عموم هموطنان قرار گرفته است که به‌دنبال آن، از کارکنان بانک آینده تشکر و قدردانی کرده‌اند.
شایان ذکر است، کانال‌های ارتباطی بانک آینده، آماده دریافت پیشنهادها، انتقادها و نظرهای مشتریان و عموم هموطنان عزیز است.
صفحه شکایات و تقاضاها در تارگاه بانک آینده: ba24.ir
تلفن: ۸۵۹۳۰-۰۲۱
نمابر: ۸۵۹۳۱۲۸۱-۰۲۱
مرکز ارتباط آینده: ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱
شبکه اجتماعی ایتا: ۰۹۰۲۴۱۹۸۸۰۰
صندوق صوتی: ۸۵۹۳۶-۰۲۱
صندوق پستی: ۱۹۶۴۹۱۳۱۵۳
پست الکترونیکی: complaint@ba24.ir
مراجعه حضوری: تهران، بزرگراه مدرس جنوب به شمال، تقاطع نلسون ماندلا، ابتدای خیابان بیدار، شماره‌‌ یک (برج آینده)